اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی:

رعایت دقیق قانون و قانون‌محوری در تمام مراحل انتخابات/ 4 ناظر برای هر صندوق

رئیس هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان‌شرقی بر رعایت دقیق قانون و قانون‌محوری در تمام مراحل انتخابات تاکید کرد.

رعایت دقیق قانون و قانون‌محوری در تمام مراحل انتخابات/ 4 ناظر برای هر صندوق

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، عباسعلی اسدی در نشست اعضای هیئت‌های بازرسی انتخابات استان، با اشاره به نقش مهم هیئت‌های نظارت و بازرسی در پیشبرد قانونی امور انتخابات، خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات به طور میانگین چهار ناظر برای هر صندوق اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این که انتخابات، نشان جمهوریت نظام است، افزود: حراست و پاسداری از آرای مردم و جمهوریت نظام به اندازه مقابله با دشمن در هشت سال دفاع مقدس اهمیت دارد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی در ادامه به بیان اهمیت این انتخابات پرداخت و گفت: از دیدگاه ملت ایران، اهمیت این انتخابات به خاطر تعیین سرنوشت کشور است و به همین دلیل، مردم در تمام انتخابات‌ها با تمام وجود حضور یافته و به مجریان انتخابات کمک کرده‌اند.

اسدی با اشاره به این که انتخابات ریاست جمهوری از منظر دشمنان نیز اهمیت دارد، افزود: دشمنان بعد از انقلاب اسلامی، حاکمیت خود را در ایران از دست داده‌اند و جمهوری اسلامی با تدوین قانون اساسی محکم و مستدل به کشوری الگو در دنیا تبدیل شده است.

وی با بیان این که هیچ انتخاباتی به اندازه انتخابات در جمهوری اسلامی، دقیق و منظم نیست، افزود: ساز و کار انتخابات در جمهوری اسلامی حتی در کشورهای مدعی دموکراسی هم وجود ندارد و این موضوع برای دشمنان انقلاب، قابل تحمل نیست.

اسدی با بیان این که دشمن در هر انتخاباتی به دنبال ناسالم نشان دادن آن است، خاطرنشان کرد: فشار به نظام اسلامی برای پذیرش نظارت‌های بین‌المللی، بی‌اعتبارسازی ساز و کارهای انتخاباتی، زیر سوال بردن سلامت و آزادی انتخابات، بی‌ثبات‌سازی و ناامن جلوه دادن فضای کشور، سیاه‌نمایی و بزرگنمایی مشکلات، تخریب نهادهای انقلابی و تخریب رهبری و جایگاه ولایت فقیه از جمله برنامه‌های دشمنان برای تاثیرگذاری در انتخابات آتی است.

انتهای پیام/60001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول