اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی:

مردم با شرکت در انتخابات ثابت می‌کنند منتظران واقعی هستند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند، منتظران واقعی حکومت مهدی موعود(عج) هستند.

مردم با شرکت در انتخابات ثابت می‌کنند منتظران واقعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس  از اراک، حجت‌الاسلام رضا نوراللهی در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل استاندارد استان مرکزی اظهار داشت: افرادی که عاشق حکومت مهدی هستند، باید برای برقراری این حکومت بسترسازی کرده و بسترها را فراهم کنند، کسانی که نظام اسلامی را قبول دارند و تحت هر شرایطی پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر می‌شوند، سبب‌ساز بوده و در جرگه واقعی منتظران مهدی هستند.

وی تصریح کرد: انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هر ایرانی است و اقشار مختلف مردم باید در روز 24 خرداد وفاداری و پایبندی خود را به نظام اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رأی به اثبات برسانند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با اشاره به ویژگی‌‌های یک رئیس جمهور اصلح، گفت: رئیس جمهور اصلح باید پنج ویژگی داشته باشد، اول اینکه از صفر تا صد اسلام را قبول داشته و اسلامی باشد، چراکه اسلام برای همه مشکلات راه چاره دارد و کسی که به اسلام اعتقاد قلبی داشته باشد، می‌تواند با بهره‌گیری از آموزه‌های دین مبین اسلام مشکلات کشور را حل و فصل کند.

نوراللهی افزود: فرد اصلح همچنین باید نسبت به ولایت تبعیت فکری و عملی داشته باشد، در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری موضع‌گیری نکرده و حاشیه‌سازی نکند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید نسبت به مردم روحیه خدمت‌گذاری داشته باشد و از مردم استفاده ابزاری نکند، ادامه داد: داشتن شدت عمل نسبت به دشمنان، توانایی لازم برای حل مسائل اجرایی کشور از دیگر ویژگی‌هایی است که مردم باید در انتخاب رئیس جمهور به آن توجه داشته باشند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با تأکید بر اینکه برای انتخاب اصلح‌ترین فرد باید با مشورت‌ به حجت شرعی دست پیدا کرد، خاطرنشان کرد: زمانی که حجت شرعی برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه حاصل شد، حتی اگر انتخاب هم درست نباشد، وجدانمان راحت خواهد بود، چراکه به تکلیف عمل کرده‌ایم.

نوراللهی ابراز داشت: راه رسیدن به حجت شرعی مشورت با اهل خبره و کسانی است که دنبال جنجال‌های سیاسی نبوده و اهداف خود را دنبال نمی‌کنند.

وی، زیرسئوال بردن کارآمدی نظام را خطرناک‌ترین تهدید برای نظام دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زیر سوال بردن کارآمدی نظام خطرناک‌ترین تهدید برای نظام است که نباید اجازه داد دشمنان از این طریق به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/87002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول