اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

تجمع گسترده ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در روز خلق حماسه سیاسی

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از تجمع بزرگ جامعه ورزشی استان در مرکز استان و دیگر شهرستان‌های استان در روز 24 خردادماه جاری خبر داد.

تجمع گسترده ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در روز خلق حماسه سیاسی

جهانگیر خبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌هایی است که دارای جمعیت جوان بسیاری است و اکثر این قشر ورزشکار و دوستدار ورزش هستند.

وی هوشیاری، آگاهی و متعهد بودن را از ویژگی‌های جوانان این استان برشمرد و گفت: جوانان با حضور پرشور در انتخابات امسال نیز همانند سالیان گذشته ملت ایران را سر بلند خواهند کرد.

خبازی شرکت در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را یکی از وظایف جامعه ورزش استان برشمرد و افزود: تبیین نقش موثر ورزشکاران در خلق حماسه سیاسی از اهداف سازمان ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تجمع بزرگ جامعه ورزش استان را یکی از راهکارهای خلق حماسه سیاسی دانست و خاطر نشان کرد: برای نشان دادن حضور حداکثری جوانان ورزشکار با تجمع بزرگ در مرکز استان و شهرستان مشت محکمی در دهان یاوه گویان خواهیم زد.

وی با اشاره به حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در خلق حماسه سیاسی سال‎جاری، اذعان داشت: سال‌های گذشته نسل‌های قبل با حضور در جبهه‌های نبرد حماسه آفریدند و اکنون نوبت نسل جدید است که با حضور گسترده و بصیرت بالای خود خودنمایی کند.

خبازی توجه بیشتر به جوانان را یکی از مطالبات جوانان از ریاست جمهور آینده برشمرد و تصریح کرد: ولایت مداری، پایبندی به آرمان‌های انقلاب از شاخصه‌های اصلی انتخاب ریاست جمهور است .

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول