اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 318

حسینی: حماسه سیاسی گذرگاه حماسه اقتصادی است

عضو ارشد ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان گفت: خلق «حماسه سیاسی» مقدمه و گذرگاه «حماسه اقتصادی» است.

حسینی: حماسه سیاسی گذرگاه حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید حسن حسینی امروز صبح در جمع روحانیون شرق استان گلستان اظهار داشت: حضور حماسی ملت در انتخابات می‌تواند علاوه بر خلق «حماسه سیاسی»، رئیس‌جمهوری قدرتمند را راهی خیابان پاستور سازد.

وی تصریح کرد: مردم همانند گذشته هوشیارانه عمل خواهند کرد و انسانی وارسته، مومن، انقلابی، اهل استقامت، عزم و ایستادگی و همت جهادی را انتخاب خواهند کرد تا بتواند با تکیه بر تجربیات خود کشور را به سمت توسعه و رهایی از مشکلات رهنمون سازد.

برنامه‌های اقتصادی قالیباف در سه بخش ملی، منطقه‌ای و محلی است

حسینی با اشاره به برنامه‌ دکتر قالیباف در عرصه اقتصاد اذعان داشت: این برنامه اقتصادی در سه بخش ملی، منطقه‌ای و محلی تهیه شده است.

وی یادآور شد: ایراد اساسی اداره کشور در حوزه اقتصاد اینجاست، که همیشه برای این سه موضوع تفکیک قایل شده‌ایم.

این فعال ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در گلستان ادامه داد: حدود 400 وظیفه بر عهده دولت است که تعداد 350 وظیفه آن محلی است و برای شکوفایی اقتصاد ملی باید اقتصاد محلی شکوفا شود.

حسینی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به مناظره‌های انجام گرفته نامزدهای انتخاباتی اذعان داشت: با توجه به پاسخ قاطع قالیباف در مناظره‌ها، می‌توان قالیباف را پیروز مناظره لقب داد.

قالیباف اهل شعار نیست

وی ادامه داد: تنها کسی که در این مناظره‌ها در سخنانش بوی شعار و تعریف بی‌مورد از عملکرد خود نداشت، قالیباف بود.

سخنگوی ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در استان گلستان یادآور شد: قالیباف نشان داد که اهل باج دادن در زمینه سیاست داخلی و  سیاست خارجی نیست و همیشه در برخورد با مسایل و مشکلات راهی را انتخاب می‌کند که در آینده قابل دفاع باشد.

حسینی با اشاره به جایگاه مناسب این نامزد اصولگرا در نظرسنجی‌ها خاطرنشان کرد: این اقبال مردمی از قالیباف، موید وی و برنامه‌هایی است که مردم با توجه به شخصیت و مدیریت مناسب وی در سال‌های اخیر بدان اعتماد کرده‌اند.

حمایت روحانیون  شرق گلستان از قالیباف

وی ابراز امیدواری کرد: اعتماد ملت در آرای صندوق‌های رای شکوفا شود و دکتر قالیباف با تمامی تجربیات مدیریتی خود سکاندار مدیریت اجرایی کشور شود.

در ادامه روحانیون حاضر در جلسه نیز با تاکید بر اهمیت برنامه‌های دکتر قالیباف و توانمندی وی بر حمایت همه‌جانبه خود از این نامزد، متدین، معتدل و جهادی تاکید کردند.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال‌شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول