اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز:

24 خرداد روز خلق حماسه سیاسی مردم البرز است

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: روز جمعه مردم استان البرز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای حماسه بزرگ سیاسی خلق خواهند کرد.

24 خرداد روز خلق حماسه سیاسی مردم البرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالقاسم باقری بعد از ظهر امروز طی سخنانی در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی دستگاه‌های خدماتی برای انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی در استان البرز و برنامه‌ریزی مناسب و ویژه ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی و نظارتی تمام مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و حماسی در استان البرز فراهم شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری این انتخابات نسبت به گذشته دو ویژگی مهم دارد از جمله آنکه برای نخستین‌ مرتبه انتخابات در البرز به صورت مستقل و در قالب یک استان برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین برای نخستین بار در کشور دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز یعنی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری به صورت همزمان برگزار می‌شود که این امر وظیفه سنگینی را بر دوش همه دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور گذاشته است.

باقری افزود: خوشبختانه با تعامل و همکاری مدیران و نهادهای اجرایی در البرز هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم و دستگاه‌های خدماتی مانند اورژانس،‌ آتش‌نشانی،‌ امداد، راه، نیروی انتظامی و مخابرات و شهرداری‌ها تعامل خوبی با ستاد انتخابات داشتند.

وی ادامه داد: در روز 24 خرداد و تا پایان برگزاری انتخابات دستگاه‌های خدماتی در استان البرز در آماده‌باش کامل قرار داشته و آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

*عصر جمعه جاده چالوس یک طرفه نشود

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز در ادامه به یک طرفه بودن جاده چالوس در عصر روزهای تعطیل اشاره کرد و گفت: همواره در این روزها به ویژه عصر جمعه برای تخلیه بار ترافیکی در این محور، پلیس راه اقدام به یک طرفه کردن جاده چالوس می‌کند که پیشنهاد داریم روز جمعه این هفته و همزمان با انتخابات محدودیت فوق اعمال نشود.

باقری با اشاره به حضور برخی از روستاها و شهرهای استان البرز از جمله آسارا در جاده چالوس گفت: برای برگزاری انتخابات و ارسال صندوق‌ها و بازگشت آنها به استانداری لازم است که روز جمعه جاده چالوس یک طرفه نباشد و پیشنهاد ما این است که از محور دیزین به شمشک به عنوان محور جایگزین استفاده شود.

وی در پایان با اشاره به فضای پرنشاط و شاداب استان البرز گفت: به طور قطع روز جمعه مردم این استان با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، حماسه سیاسی بزرگی را خلق خواهند کرد.

لازم به توضیح است، در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی دستگاه‌های خدماتی برای انتخابات مدیران دستگاه‌های خدماتی استان البرز حضور داشته و به ارائه نقطه نظرات و بیان گزارش‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/ 2302/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول