اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر خبر داد

استفاده از تمام ظرفیت‌های استان بوشهر برای خلق حماسه سیاسی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: موسسات وابسته به دولت موظف هستند برای برپایی باشکوه انتخابات و زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای از همه امکانات خود استفاده کنند.

استفاده از تمام ظرفیت‌های استان بوشهر برای خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع یکشنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه حضور در انتخابات بعنوان مهم‌ترین پشتوانه نظام اسلامی ایران و قانون اساسی است افزود: همه سازمان‌ها، ادارات، نهادها و موسسات وابسته به دولت موظف هستند برای برپایی باشکوه انتخابات و زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای از همه امکانات خود استفاده کنند.

وی افزود: با نزدیک شدن به روز انتخابات و استفاده از همه ظرفیت‌های استان برای برگزاری انتخابات باشکوه همه مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و خروج همه کارکنان و مدیران از امروز تا پایان انتخابات لغو می‌باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر تاکید کرد: با امکانات و فضایی که برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در استان بوشهر فراهم است نوید حضور حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه 24 خرداد برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت خلق حماسه سیاسی می‌دهد.

زارع از ادامه فعالیت‌های سازندگی و توسعه و اجرای طرح‌های عمرانی در استان خبر داد و بیان کرد: با تدبیر استاندار بوشهر به رغم آمادگی همه جانبه برای برگزاری انتخابات، اما همه فعالیت‌های عمرانی، سازندگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با شدت ادامه دارد.

وی تاکید کرد: هرگز فعالیت‌های انتخاباتی تحت تاثیر فعالیت‌های عمرانی قرار نگرفته است به‌گونه‌ای که تا چند روز آینده برخی از طرح‌های عمرانی در استان افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/66006/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول