اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان:

کلید تمدن اسلامی خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است

مسئول بسیج جامعه زنان کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان که علیه ارزش‌ها و اعتقادات ما به پا خواسته‌اند، خلق حماسه سیاسی را از مهم‌ترین مسیر برای ارائه تمدن اسلامی به جای تمدن منحط غربی خواند.

کلید تمدن اسلامی خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مینو اصلانی صبح امروز در نشستی که با شورا و فرماندهان حوزه‌های محلات و بسیج دانش‌آموزی ناحیه غدیر تبریز داشت، با بیان این که حضور در انتخابات از پایه‌های مهم برای خلق حماسه سیاسی است، افزود: باید با حضور شورانگیز حماسی خود به جهان ثابت کنیم که پای اسلام و انقلاب ایستادیم.

وی با اشاره به این که حضور در انتخابات و انتخاب اصلح تکلیف شرعی است، اظهار کرد: باید در این خصوص به حجت شرعی برسیم و فرد اصلح را برگزینیم.

اصلانی رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را از شاخص‌های مهم برای رسیدن به انتخاب اصلح دانست.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در بخش دیگر سخنان خود با عنوان این که حماسه زمانی اتفاق می‌افتد که محیط، محیط تهدید باشد، اضافه کرد: ایران همیشه در برابر تهاجمات گوناگون دشمنان و استکبار قرار دارد و غرب با وجود فروپاشی هنوز از آن در مقابله با ما سود می‌جوید.

اصلانی برای مقابله با تهدیدات دشمنان که علیه ارزش‌ها و اعتقادات ما به پا خواسته‌اند، خلق حماسه سیاسی را از مهم‌ترین مسیر برای ارائه تمدن اسلامی به جای تمدن منحط غربی خواند و افزود: با خلق حماسه سیاسی پیام اسلام را به دنیا در قالب این تمدن عرضه خواهیم کرد.

وی تمدن اسلامی را که هم نگاه به دنیای فرد دارد و هم آخرت او مهم‌ترین پیام انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: با این حماسه و ارائه تمدن اسلامی از پیچ تاریخی و برهه حساسی که داریم عبور خواهیم کرد.

در پایان این نشست شورا و فرماندهان حوزه‌های ناحیه غدیر به بیان نکته نظرهای خود در خصوص انتخابات پرداخته و مسئول بسیج جامعه زنان کشور به سوالات آنها پاسخ گفت.

کلید تمدن اسلامی خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: در مرحله تمدن سازی اسلامی که تمدن منحط غربی تقابل جدی و همه جانبه با آن دارد، خلق حماسه سیاسی این پیام را می تواند داشته باشد که تمدن اسلامی می‌خواهد اسلام را نشان دهد.

مینو اصلانی بازدارندگی و تقابل با دشمنان و امید بخشی به بیداری اسلامی و جنبش‌های رهایی بخش را دو نتیجه مهم انتخابات پرشور و حماسه سیاسی خواند و افزود: هرچه فشار دشمنان بیشتر باشد، ایستادگی بیشتر خواهد بود و این ناشی از ظرفیت تمدن اسلامی است که برگرفته از فرهنگ اسلام و عاشوراست.

وی با بیان این که نام بسیج در همه حماسه ها ثبت شده است، اظهار داشت: در تداوم حرکت بسیج این انتظار است که بسیجیان با هوشیاری و بصیرت در پای صندوق‌های رای نشان دهند و نقش موثری در خلق حماسه ایفا کنند.

اصلانی در پاسخ به این که زنان در حماسه سیاسی چه نقشی می‌توانند داشته باشد، به بیان رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند: "بسیج یک زن، بسیج خانواده است" اشاره کرد و گفت: زنان با توانمندی و استعداد به خصوصی که در تهییج احساسات دارند می‌توانند در این زمینه موثر باشند و زنان بسیجی برای حضور همه جانبه در خانواده‌ها سرآمد هستند.

وی در پایان به حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: حضور حماسی مردم از تهدیدات دشمن و تحریم‌های اقتصادی می‌کاهد و به رفاه اقتصادی کشور کمک می‌کند و عدم حضور موجب تهدیدات بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/60002/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول