اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان:

کاندیداها به امنیت، آزادی و عدالت اجتماعی بیندیشند

امام جمعه سراوان گفت: مردم حق دارند در چارچوب قانون، آسایش و آزادی‌های خود را از مسئولان بخواهند لذا باید کاندیداها برای امنیت، آزادی و عدالت اجتماعی بیندیشند.

کاندیداها به امنیت، آزادی و عدالت اجتماعی بیندیشند

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: دولتمردان، خدمتگزاران جامعه هستند و باید پاسدار اسلام باشند.

وی افزود: در انتخابات 24 خرداد ماه به نظر آنچه در درجه اول اهمیت قرار دارد تثبیت دستاورد‌های مهم کشوری در قالب محکم و قانونی است.

امام جمعه سراوان ادامه داد: مردم در سرنوشت کشور توسط آرای خود و از طریق انتخابات تاکنون نقش‌های مهمی را ایفا کرده‌اند لذا در 24 خرداد، برگ زرین دیگری را برای آبادانی جامعه بر جای خواهند گذاشت.

دهقان با توصیه به کاندیداها که وظیفه خطیرتری را بر عهده دارند گفت: کاندیداها با برنامه‌ریزی‌های اصولی مشکلات مردم را به حداقل کاهش دهند تا جوانان از درد‌های بیکاری و مشکلات معیشتی به مرگ تدریجی رجوع نیاورند.

وی بیان کرد: اگر از سرمایه‌های انقلاب بهره‌‌برداری لازم نشود ممکن است خداوند طور دیگری با ما رفتار کند.

خطیب جمعه سراوان اذعان داشت: رأی اولی‌ها اگر بخواهند کشور ما با اقتدار بماند، فرد اصلح را انتخاب کنند که برای عمران آبادی منطقه تلاش کند و در یک کلام برای کشور عزت و سرافرازی بیاورد.

دهقان افزود: مردم فهیم سیستان و بلوچستان به خوبی می‌دانند که انتخابات نقش مهمی در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

نماینده ولی فقیه در سراوان متذکر شد: می‌طلبد که با حضور فعال و حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، نگاهی همراه با اخلاص و تقوا داشته باشیم تا از انتخاب خود پشیمان نشویم. 

انتهای پیام/75002/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول