اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اردبیل:

کشاورزان در کمتر از 24 ساعت بهای گندم تحویلی را دریافت می‌کنند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: زارعان و کشاورزانی که در بانک سپه به عنوان بانک عامل حساب عابر بانک داشته باشند می‌توانند در کمتر از 24 ساعت بهای گندم تحویلی را دریافت کنند.

کشاورزان در کمتر از 24 ساعت بهای گندم تحویلی را دریافت می‌کنند

عباس کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بر اساس آخرین تصمیم ستاد خرید تعداد مراکز از 41 مورد به 42 مورد افزایش یافت به طوری‌که کار خرید گندم از 16 خرداد ماه در شهرستان بیله‌سوار آغاز شده است.

وی تصریح کرد: زارعان و کشاورزانی که در بانک سپه به عنوان بانک عامل حساب عابر بانک داشته باشند می‌توانند در کمتر از 24 ساعت بهای گندم تحویلی را دریافت کنند که در این زمینه هیچ مشکل و نارسایی تاکنون گزارش نشده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل یادآور شد: بر اساس مصوبه استانی خروج گندم بدون مجوز شرکت غله ممنوع است و بالاتر از آن مصارف غیر‌انسانی گندم نیز با محدودیت و ممنوعیتی روبرو شده است.

کریمی افزود: اگر بخش خصوصی و یا برخی فعالان در این عرصه نیاز به مجوزی داشته باشند با مراجعه به شرکت غله و ارائه مدارک می‌توانند با اخذ مجوز نسبت به خرید و حمل گندم به سایر مناطق اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما هیچ‌گونه مشکلی در ذخیره‌سازی گندم مورد نیاز کشاورزان و زارعان نداریم و حتی سیلوهای بخش خصوصی نیز آمادگی دارند تا در این زمینه به مردم و کشاورزان ارائه خدمات کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با بیان اینکه کار برداشت محصول در شمال استان به رغم برخی تنش‌های خشکسالی و کاهش تولید با قوت و قدرت ادامه دارد، گفت: ما در حال حاضر به نرخ 720 تومان محصول کشاورزان را خریداری می‌کنیم و اگر قرار باشد این نرخ تغییر کند مابه‌التفاوت آن را در آینده پرداخت خواهیم کرد.

کریمی در پایان سخنان خود گندم تولید شده در استان به ویژه گندم مزارع دیم را در استان مرغوب و دارای قابلیت شاخص تبدیل به آرد و نان اعلام کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: تاکنون 6 هزار تن گندم از زارعان خریداری شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا اواخر تابستان کار برداشت و خرید گندم در نقاط مختلف استان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/62003/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول