اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

قیمت تضمینی خرید گندم مورد رضایت نمایندگان نیست

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت پیشنهادی نمایندگان مجلس برای خرید گندم 800 تومان بود و قیمت فعلی خرید گندم که 650 تومان است، مورد قبول نمایندگان نیست.

قیمت تضمینی خرید گندم مورد رضایت نمایندگان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشنهاد نمایندگان در ارتباط با خرید گندم قیمت بالای 800 تومان بود و قرار شد این قیمت در مدت یک هفته نهایی شود که به خاطر سفرهای فشرده استانی دولت این مهم عملیاتی نشد.

وی افزود: قیمتی که اعلام شده به صورت علی‌الحساب به کشاورزان گندم کار پرداخت می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی‌های دولت در ارتباط با قیمت پیشنهادی گندم، افزایش نرخ نان بود که مجلس آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با دولت اعلام کرد.

اسماعیل‌نیا افزود: در همین راستا دولت لایحه‌ای را برای حل این مشکل با اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به مجلس شورای اسلامی ارائه داد که مجلس نیز تا 7 هزار میلیارد تومان این لایحه را مورد تصویب قرار داد. 

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: نمایندگان مجلس با قیمت خرید بالای 800 تومان گندم موافق بودند، اما نتوانستند قیمت مدنظر و پیشنهادی خود را نهایی کنند و قیمت فعلی خرید گندم که 650 تومان است، مورد قبول نمایندگان نیست.

انتهای پیام/70021/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول