اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت:

انتخابات فتنه‌ها را در طولانی ‌مدت کور می‌کند

فرماندار بافت گفت: انتخابات می‌تواند فتنه‌ها را در طولانی مدت کور کند و مردم را به کارآمدی نظام تشویق و دشمنان را ناامید و دل‌سرد کند.

انتخابات فتنه‌ها را در طولانی ‌مدت کور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمدعلی بهروز ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: برگزاری انتخابات کار مشکلی در سطح کشور است، اما ما امتحان خود را پس داده‌ایم و از انجام کارهای بزرگ هراسی نداریم.

وی افزود: کارهای عمرانی، مهندسی، علمی و فناوری که در سطح کشور انجام شده دشمن را به حیرت درآورده است و ما نباید این شکوفایی را انکار کنیم و اگر کسی با بی‌انصافی این دستاوردها را انکار کند، آب در آسیاب دشمن ریخته است.

بهروز تصریح کرد: نقش انتخابات در حماسه سیاسی پیامد‌های بسیار زیادی دارد و اگر با پیروزی فردی هماهنگ با نظام باشد این موفقیت‌ها بیشتر و رسیدن به چشم‌انداز زودتر اتفاق می‌افتد.

وی بیان کرد: شکست سناریوی دشمن، کمک به موقعیت اسلامی کشور در این پیچ بیداری اسلامی و بسیاری دستاورد دیگر از پیامدهای خلق حماسه سیاسی توسط مردم انقلابی کشورمان است.

بهروز خاطر نشان کرد: این انتخابات می‌تواند فتنه‌ها را در طولانی مدت بخواباند و مردم را به کارآمدی نظام تشویق و دشمنان را ناامید و دل‌سرد کند، برخی در حال سیاه‌نمایی هستند که این کار جالبی نیست و کسی نمی‌پسندد.

وی اذعان داشت: برای حماسه اقتصادی باید حماسه سیاسی توسط مردم اتفاق بیفتد، تثبیت گفته امام و رهبری شعار مردم سالاری را نمایان می‌کند.

بهروز گفت: در عرصه جنگ و سیاست هیچ تفاوتی ندارد، انتظار من از مدیران شهرستان این است که برای حضور حداکثری مردم تلاش کنند، انتخابات ملی است و همه باید برای تحقق آن تلاش کنند.

انتهای پیام/80024/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول