اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

6 هزار نفر در برگزاری انتخابات اردبیل مشارکت دارند

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در برگزاری سالم و کم‌‌حاشیه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان اردبیل 6 هزار نفر مشارکت دارند.

6 هزار نفر در برگزاری انتخابات اردبیل مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رای در اردبیل اظهار داشت: در این دوره از انتخابات 6 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و نظامی مشارکت داشته و به برگزاری سالم انتخابات کمک خواهند کرد.

وی از برگزاری جلسات توجیهی مجزا و چهره به چهره برای عوامل انتخاباتی اعم از اعضای شعب و نمایندگان فرمانداری خبر داد.

رئیس ستاد انتخاباتی مرکز استان عنوان کرد: برای هر چه منظم‌تر و باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات در این دوره و خلق حماسه سیاسی تمهیدات ویژه از جمله ساماندهی شعب اخذ رای انجام شده است.

دبیر ادامه داد: برگزاری جلسات سخنرانی برای کاندیداها در 20 مسجد و ساماندهی تبلیغات انتخاباتی با ایجاد 14 هزار متر فضای تبلیغات تدارک دیده شده است.

این مسئول افزود: بیش از 306 شعبه اخذ رای با 585 صندوق رای در شهرستان اردبیل برای اخذ رای مردم متدین این منطقه در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی و یازدهمین دوره ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل تعدادی کاندیداها در شهر اردبیل را 128 نفر، شهر هیر 11 نفر، بخش مرکزی 274 نفر، بخش هیر 187 نفر و بخش ثمرین را 67 نفر اعلام کرد.

دبیر تصریح کرد: مجموع کاندیداها در شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اردبیل بیش از 667 نفر است.

وی ابراز داشت: برگزاری انتخابات در روستاهای تابعه بخش‌ها توسط بخشداری‌ها انجام می‌شود که با هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است نظارت دقیق چه قبل، چه حین و چه بعد از انتخابات صورت بگیرد.

فرماندار شهرستان اردبیل از برگزاری انتخابات بدون حاشیه و شور‌انگیز خبر داد و گفت: نمایندگان کاندیداهای شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری با هماهنگی و همکاری فرمانداری می‌توانند در شعب اخذ رای حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر در پایان سخنان خود یادآور شد: با هدف تنویر افکار عمومی و شفاف‌سازی، نمایندگان اصحاب رسانه می‌توانند در اتاق شیشه‌ای در فرمانداری اردبیل از روند برگزاری و همچنین شمارش و تجمیع آرا مطلع باشند.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول