اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

برخورد جدی با نانوایان متخلف / مردم به شایعات گوش ندهند

فرماندار اردبیل گفت: ‌مردم به برخی از شایعات و حرف و حدیث‌ها در مورد افزایش نرخ نان و یا مسایل پیرامونی توجهی نکنند.

برخورد جدی با نانوایان متخلف / مردم به شایعات گوش ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جریان بازدید از برخی نانوایی‌ها در سطح شهر اردبیل اظهار داشت: با توجه به برخی شایعات در مورد افزایش قیمت نان و یا قطع سهمیه و یا کمبود آرد به همراه مسئولان ذی‌ربط از اکثر نانوایی‌ها که در مناطق پرجمعیت شهری قرار داشتند و گزارشاتی مبنی بر وجود مشکل در آنها ارائه شده بود،‌ بازدید کردیم.

وی با اعلام اینکه روند فعالیت نانوایان در اردبیل عادی است، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در عرضه آرد و نان نداریم و نانوایانی که تقاضای افزایش سهمیه آرد خود را به دلیل تقاضای مردم داشته باشند، اجابت می‌کنیم.

دبیر خاطر نشان کرد:‌ در حال حاضر هیچ‌گونه تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت نان وجود ندارد و هموطنانمان نباید به شایعات مربوط به نان و قیمت آن توجه کنند.

این مسئول در ادامه به تخلف برخی از نانوایان در مورد وزن کم چونه، افزایش خودسرانه قیمت و یا تعطیلی خودسرانه هشدار داد و اضافه کرد: به شدت با این نانوایان متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی بیان کرد: مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را به مسئولان ذیربط در تعزیرات حکومتی،‌ بازرسی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت یا فرمانداری اردبیل اطلاع دهند.

فرماندار اردبیل یادآور شد: ‌البته شماره تلفن 124 سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت نیز در اختیار مردم است تا تخلفات نانوایان را گزارش دهند.

دبیر با بیان اینکه این بازدیدها به دنبال تماس مردمی از بیش از 20 نانوایی انجام شد، ادامه داد: از نانوایان خواستیم تا با پرداخت به موقع پول، آرد مورد نیاز خود را دریافت کنند و برخلاف برخی شایعات هیچ‌گونه قطع سهمیه یا کاهش آرد را به نانوایان نداشتیم.

فرماندار اردبیل چند روز پیش نیز در نشست با مدیران غله،‌ تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت هرگونه افزایش قیمت نان را تکذیب کرده و برخورد جدی با تعطیلی‌های خودسرانه نانوایی‌ها را متذکر شده بود.

انتهای پیام/62004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول