اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی خبر داد

تهیه بانک اطلاعات پژوهش‌های حوزه زن و خانواده در آذربایجان غربی

مدیرکل امور بانوان و خانواده آذربایجان غربی گفت: بانک اطلاعات پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه زن و خانواده توسط امور بانوان و خانواده آذربایجان غربی تهیه می شود.

تهیه بانک اطلاعات پژوهش‌های حوزه زن و خانواده در آذربایجان غربی

مریم دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بانک اطلاعات پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه زن و خانواده، همراه با مشخصات کامل پژوهش‌ها در کنار ارائه خود پژوهش‌ها، توسط امور بانوان و خانواده آذربایجان غربی تهیه می‌شود.

وی بر اهمیت تهیه این بانک اطلاعاتی اشاره کرد و افزود: آرشیو و نگهداری تحقیقات انجام گرفته در حوزه زن و خانواده، با هدف مقابله با موازی کاری و در اصل دوباره کاری‌ها است تا محققین استانی و یا حتی کشوری، با مراجعه به این بانک اطلاعاتی، ضمن استفاده از نتایج این تحقیقات، از تکرار مجدد تحقیقات مشابه خودداری کنند.

دهقانی تصریح کرد: تهیه چنین بانک اطلاعاتی سبب استفاده بهتر از نتایج تحقیقات صورت گرفته خواهد شد تا افراد علاقمند به تحقیق و مطالعه، به ویژه در حوزه زن و خانواده، بتوانند با مراجعه به این بانک اطلاعاتی از نتایج تحقیقات و مطالعات انجام شده مطلع شوند تا به این ترتیب از صرف هزینه‌های اضافی برای انجام تحقیقات مشابه و یکسان جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: بدین منظور از دستگاه‌های مربوطه استانی درخواست کردیم تا پژوهش‌های مربوط به حوزه زن و خانواده را در اختیار اداره کل امور بانوان استان قرار دهند.

دهقانی خاطرنشان کرد: با وجود عدم همکاری لازم تعدادی از این دستگاه‌ها، تا کنون موفق شده‌ایم حدود 100 مورد از پژوهش‌های صورت گرفته در این زمینه را گردآوری کنیم که البته به طور روزانه هم این لیست با رصد پژوهش‌های صورت گرفته به روزرسانی می‌شود.

وی افزود: به محض تکمیل این بانک اطلاعاتی، برای استفاده علاقمندان، در اختیار عموم مردم قرار می‌دهیم تا برای انجام و تکمیل تحقیقات خود از نتایج تحقیقات قبلی انجام شده نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول