اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ منظور بررسی مشکلات صورت گرفت

دیدار فرماندار قرچک با خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام

فرماندار شهرستان قرچک از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان قرچک دیدار کرد.

دیدار فرماندار قرچک با خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، رضا ریاحی با خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان دیدار کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در این دیدار حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر جامعه را از رویکرد و اولویت‌های جدی دولت خدمتگزار برشمرد و گفت: وظیفه همه مسئولان است با حضور و سرکشی به خانواده‌های زیر پوشش در حمایت از استحکام کانون خانواده‌های این قشر از جامعه تلاش کنند.

وی خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم و زیر پوشش نهادهای حمایتی را مورد تاکید قرار داد و در این دیدارها با توجه به درخواست‌های این خانواده‌ها دستورات ویژه‌ای برای حل آنها صادر کرد.

رضا ریاحی در پایان این دیدار ضمن تقدیر از زحمات مسئولان و مددکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به حق و به‌صورت شایسته به قشر محروم توجه و کمک می‌کند و بستری را برای خود کفایی آنان فراهم می‌سازد.

بر پایه این گزارش، در این دیدار حسین فتح‌آبادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قرچک، رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول