اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

خانواده‌های شهدای شهرکرد به مشهد مقدس اعزام می‌‎شوند

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: دومین مرحله اعزام خانواده‌های شهدا و جانبازان بالای 70درصد بسیجی شهرستان شهرکرد به مشهد مقدس انجام شد.

خانواده‌های شهدای شهرکرد به مشهد مقدس اعزام می‌‎شوند

مهران مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته تعداد 200 نفر از خانواده‌های شهدا و جانبازان بالای 70 درصد بسیجی این شهرستان در چهار مرحله برای زیارت بارگاه حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) عازم مشهد مقدس می‌شوند.

وی افزود: در دومین مرحله، 50 نفر از این عزیزان به مدت چهار شبانه روز عازم سفر زیارتی مشهد مقدس شدند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد ادامه داد: زایران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) از شهرکرد به اصفهان منتقل و با قطار عازم مشهد می‌‎شوند.

وی هدف از این اردوی زیارتی را تجلیل از مقام عالی شهدا و تکریم و ارج نهادن به زحمات خانواده‌های محترم ایثارگران برشمرد و گفت: شهیدان الگوی بارز شجاعت، فروتنی و استقامتند که در راه حق علیه باطل برای همیشه جاودانه‌ شدند.

مرادی خاطرنشان کرد: شهدا با نثار جانشان به‌طور عملی به مردم آموختند که به شهادت معتقد بوده و به معامله با خدای متعال باور و یقین دارند که در صف نخست عزت‌بخشی به مردم قرار داشتند.

انتهای پیام/68001/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول