اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی همدان خبر داد

خودکفایی 70 درصد خانواده‌های مددجو / ایجاد 10 هزار شغل توسط کمیته امداد همدان

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان با بیان اینکه در سال گذشته 10 هزار شغل در استان توسط این نهاد حمایتی ایجاد شد، گفت: 70 درصد خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در استان مشغول به کار شده‌اند و به سمت خودکفایی پیش می‌روند.

خودکفایی 70 درصد خانواده‌های مددجو / ایجاد 10 هزار شغل توسط کمیته امداد همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی نامدار صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان بهار با بیان اینکه امام خمینی، جایگاه رهبری، نقش مردم و شهدا از مفاهیم اساسی در نظام اسلامی به شمار می‌روند، اظهار داشت: در مراسم بزرگداشت سالگرد 14 و 15 خرداد همه این مفاهیم به صورت برجسته‌ای مورد توجه قرار می‌گیرند.

وی با بیان این که امام راحل به مردم ایران ایستادگی و خودباوری آموخت، گفت: در تمام طول جنگ ملت ایران تمرین خودباوری کردند و بعد از امام خمینی(ره) نیز رهبر معظم انقلاب در همه زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی بر خودباوری ملت ایران تأکید کردند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان امام راحل را رهبری بصیر و آگاه برشمرد که سعادت را برای همه ملت‌های جهان می‌خواست.

وی ادامه داد: همه مسئولان باید تکریم شخصیتی امام(ره) و پاسداشت اندیشه‌های ایشان را به عنوان یک الگو، وظیفه خود بدانند. 

نامدار به بیان و تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) و بیداری اسلامی را که امروزه در کشورهای اسلامی برای امت اسلامی به ارمغان آورده اشاره کرد و افزود: تحولات امروزه که در بین ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های آزادیخواه در مبارزه با رژیم‌های مستبد و استکبار جهانی شاهد هستیم نشأت گرفته از تفکرات و اندیشه‌های حضرت امام (ره) است.

وی در خصوص انتخابات 24 خرداد، افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارای اهمیت فراوانی است و در درجه اول مشارکت بالای مردم باید مورد توجه قرار گیرد. 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی همدان با اشاره به اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات مسائل و مشکلات پیش روی کشور را حل خواهد کرد، خاطرنشان کرد: پرونده هسته‌ای ایران از جمله مسائلی است که با حضور پرشور مردم در انتخابات روند پیشرفت در آن تسریع خواهد شد. 

وی به رویکرد کمیته امداد در خودکفایی خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: 70 درصد خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در استان مشغول به کار شده‌اند و به سمت خودکفایی پیش می‌روند.

نامدار در پایان اظهار داشت: در این راستا در سال گذشته 10 هزار شغل در استان همدان توسط این نهاد حمایتی ایجاد شد که اقدامی قابل توجه بوده است. 

انتهای پیام/2499/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول