اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی:

تبهکاران در کمین نوجوانان رنجیده از خانواده هستند

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: تبهکاران در کمین نوجوانان رنجیده از خانواده هستند تا با پیشنهادهای همراه با جاذبه‌های دروغین آنان را در دام خود گرفتار سازند.

تبهکاران در کمین نوجوانان رنجیده از خانواده هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر عباس‌زاده بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان افزود: سال گذشته فشارها و دشمنی‌های استکبار جهانی نسبت به ایران اسلامی و مردم انقلابی سرسختانه‌تر و افزون‌تر شد اما مردم همیشه در صحنه با پیروی از ولایت فقیه و در حفظ آرمان‌های امام راحل، ارزش‌های اسلامی و انقلابی ثابت قدم‌تر و مستحکم‌تر به راه خود ادامه دادند.

وی تصریح کرد: فرهنگ مجموعه اعتقادات، باورها، رسوم و سبک زندگی است و اگر جامعه در حوزه فرهنگ دچار بحران شود، در حقیقت هویت خود را از دست می‏دهد و توانایی و انگیزه‏ ایستادگی و پیشرفت را از دست خواهد داد.

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی افزود: خانواده در عمق‏بخشی به فرهنگ جامعه نقشی اساسی دارد، بنابراین دشمن در رأس حملات فرهنگی خود به جامعه و به خصوص زنان هجوم می‏آورد.

وی گفت: سلامت جامعه در گرو تحکیم بنیان خانواده و پرورش عفت عمومی است از این رو  مسئولان فرهنگی جامعه باید نسبت به آگاهی والدین از توطئه‌های فرهنگی دشمنان توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این عرصه بیشتر تلاش کنند.

عباس‌زاده ادامه داد: امروز دشمن با جنگ نرم و سیاست ورود از طریق رسانه به نظام خانواده سعی در حریم‌شکنی خانواده‌ها و حرمت‌های آن همچنین ارائه الگوی بسیار نامناسب و غلط به جوانان و به ویژه زنان و دختران دارد.

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی افزود: سلامت اجتماعی براساس تعمیق باورهای دینی، تحکیم بنیان خانواده و ارتقای توانایی‌های زنان در تمام زمینه‌ها از جمله راهکارهای مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی تاکید کرد: امروز زنان در جامعه اسلامی همراه و هم دوش مردان تلاش می‌کنند تا به شکوفایی برسند و در مسیر فرهنگ‌سازی نقش مثبت و مهمی دارند و می‌توانند در هدایت خانواده به سوی سلامت تاثیرگذارتر باشند.

انتهای پیام/60001/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول