اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های سفر قالیباف به بجنورد

ابراز احساس قالیباف به خانواده شهید وحدت

سفر محمد‌باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری به بجنورد نخستین سفر یکی از هشت نامزد بعد از آغاز فرصت قانونی مبارزات انتخاباتی بود، خبرنگار فارس حاشیه‌های جالبی را از این سفر گزارش کرده است که در زیر مرور می‌کنیم.

ابراز احساس قالیباف به خانواده شهید وحدت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، نخستین حضور قالیباف در خراسان شمالی با حواشی جالبی روبه‌رو بود که در زیر بخشی از این حواشی را مرور می‌کنیم.

* قالیباف پس از ورود به فرودگاه بجنورد مورد استقبال اعضای ستادهای مرکزی و مردمی و هواداران خود قرار گرفت و اقوام مختلف با لباس‌های محلی به استقبال این نامزد ریاست جمهوری آمده بودند.

* قالیباف سپس برای ادای احترام به مزار شهدای گمنام و همچنین گلزار شهدا بجنورد رفته و در محل یادمان شهید رجبعلی محمدزاده از شهدای وحدت منطقه سرباز سیستان و بلوچستان و همرزم شهیدش حضور یافته و به خانواده آن شهید که به استقبال این نامزد ریاست جمهوری آمده بودند به ابراز احساسات پرداخت.

* این نامزد ریاست جمهوری سپس برای دیدار با امام جمعه بجنورد و همچنین عضو مجلس خبرگان رهبری روانه دفاتر آنان شد که اعضای ستادهای مرکزی و مردمی و هواداران وی را همراهی کردند.

* مأموران راهور بجنورد نیز دقایقی قبل از ورود قالیباف به مرکز خراسان شمالی برای کنترل و تسهیل در امر ترافیک در مکان‌های تردد این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده‌باش بودند.   

* قشرهای مختلف مردم بجنورد که از ساعت‌ها قبل  منتظر ورود قالیباف به مسجد انقلاب برای دیدار مردمی بوده  با شعارهایی نظیر مالک اشتر علی به شهر ما خوش آمدی، قالیباف حمایت حمایت، استقبال کردند.

* ازدحام جمعیت در مراسم استقبال رسمی از قالیباف به اندازه‌ای بود که این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سختی از حلقه هواداران خود خارج می‌شد و حتی چندین بار نیز از حرکت باز ایستاد و به سختی توانست با حضور در جایگاه برای هواداران خود دست تکان دهد.

* رای اولی‌ها پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: رای ما رای اولی‌ها دکتر قالیباف، ما به کسی رای می‌دهیم که دارای برنامه و کارنامه باشد پس رای ما رای اولی‌ها دکتر قالیباف است.

* چهره خندان و امیدوار قالیباف از نکات قابل توجه بود که در دیدارها با شخصیت‌های استان و مردم به وضوح دیده می‌شد.

* عکاسان و خبرنگاران نیز به صورت فعالانه اقدام به پوشش خبری و تصویری سفر قالیباف به بجنورد کردند.

* تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای شهر بجنورد و توزیع کارت ویزیت‌های این کاندیداها باعث شده بود تعداد زیادی از این کارت ویزیت‌ها و بروشورها در مسیرهای منتهی به محل سخنرانی روی زمین دیده شود.

* نامزدهای شورای اسلامی بجنورد نیز در محل سخنرانی محمد باقر قالیباف به چشم خورده و آنان در حال مذاکره با شخصیت‌های شهر بودند.

* موسی‌الرضا ثروتی رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس، احمد رضا عفتی معاون پیشین هماهنگی امور عمرانی استانداری و شماری از مدیران سابق استان قالیباف را همراهی می‌کردند.

  * بعد از پایان مراسم، دکتر قالیباف به سمت مشهد مقدس عزیمت کرده و قرار است دیدار کوتاهی هم با مردم شیروان داشته باشد.

انتهای پیام/63002/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول