اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره خبر داد

اهدای 150 میلیون ریال کمک مالی به خانواده‌‌های در معرض آسیب چایپاره

فرماندار چایپاره گفت: انجمن حمایت از زندانیان چایپاره سال گذشته 150 میلیون ریال به خانواده‌‌های در معرض آسیب کمک‌های مالی و مایحتاج معیشتی اهدا کرده است.

اهدای 150 میلیون ریال کمک مالی به خانواده‌‌های در معرض آسیب چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره جلیل غفاری صبح امروز در همایش اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان چایپاره که در محل نمازخانه دادگستری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان چایپاره توانسته در یک سال گذشته بیش از 150 میلیون ریال به خانواده‌‌های در معرض آسیب کمک‌های مالی و مایحتاج معیشتی اهدا کرده است.

وی با اشاره به این کمک‌ها، تصریح کرد: اهدای سبد کالا، لباس و لوازم بهداشتی از جمله اقلامی هستند که به خانواده زندانیان پرداخت می‌شود.

غفاری گفت: سال گذشته دو نفر از زندانیان مالی این شهرستان نیز با کمک این انجمن از زندان آزاد شدند و به پیش خانواده‌هایشان بازگشتند.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات قرآنی و اسلامی مومنان برادر یکدیگرند و در روز سختی باید به داد هم برسند، اعلام کرد: این انجمن با رفع بسیاری از مشکلات زندانیان جرایم غیرعمد که ناخواسته دچار گرفتاری شده‌اند می‌تواند آنان را به آغوش خانواده‌هایشان باز گرداند و از بروز آسیب‌های اجتماعی جامعه بکاهند.

فرماندار چایپاره همچنین ضمن تقدیر از اعطای بیش از یک هزار مترمربع زمین از طرف شورای شهر و شهرداری به این انجمن، از خیران خواست برای ساخت ساختمان این انجمن کمک کنند.

انتهای پیام/61005/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول