اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با خانواده‌های شهدا عنوان کرد

ادامه راه شهیدان و تأسی به فرهنگ ایثار مهم‌ترین مطالبه خانواده‌های شهدا از مسئولان

استاندار آذربایجان‌شرقی، مهم‌ترین مطالبه خانواده‌های شهدا از مسئولان، ادامه راه شهیدان و تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

ادامه راه شهیدان و تأسی به فرهنگ ایثار مهم‌ترین مطالبه خانواده‌های شهدا از مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی عصر امروز در دیدار با خانواده معظم شهدا و با حضور در منزل تعدادی از خانواده شهدا، تکریم از خانواده شهدا را توفیق الهی برای ادای دین به رشادت‌های غیورمردان دفاع مقدس بیان کرد.

وی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام، با خانواده معظم این شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور در منزل خانواده مکرم شهیدان یعقوب و جعفر نافذ فرشبافی و همچنین خانواده معظم سه شهید رضا، ابراهیم و علی ابراهیمی و خانواده سه شهید معزز محمدرضا، علیرضا و یعقوب صبور، عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون خون مقدس شهدا عنوان کرد و تکریم از خانواده معظم شهدا را وظیفه عمومی و همگانی آحاد جامعه دانست.

علیرضابیگی گفت: خدمت به خانواده محترم شهدا در حقیقت موهبت و توفیق الهی برای ادای دین به رشادت‌ها و جانفشانی‌های غیورمردان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به عزم جدی دولتمردان به ارتباط بی‌واسطه با اقشار مختلف مردم به ویژه گروه‌های مرجع از جمله خانواده‌های معظم شهدا، خاطرنشان کرد: در سایه این سیاست امروز مردم فاصله‌ای بین خود و حکومت احساس نمی‌کنند و اعتماد دو سویه بین دولت و مردم برقرار است.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه مهم‌ترین مطالبه خانواده‌های شهدا از مسئولان، ادامه راه شهیدان و تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: در عین حال مسئولان از رسیدگی به مشکلات بزرگ و کوچک خانواده‌های شهدا نیز نباید غافل باشند. 

انتهای پیام/60002/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول