اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستادهای شهرستانی ستاد جلیلی در گیلان:

ستادهای فرعی شهرستان‌های جلیلی در گیلان تشکیل شد

مسئول ستادهای شهرستانی سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری در گیلان گفت: ستادهای فرعی سعید جلیلی در هشت شهرستان گیلان تشکیل شده است.

ستادهای فرعی شهرستان‌های جلیلی در گیلان تشکیل شد

خلیل بیانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت 16 ستاد سعید جلیلی در شهرستان‌های گیلان اظهار کرد: ستادهای فرعی جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری در شهرستان‌های املش، رودسر، لنگرود، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، رودبار، تالش و رضوانشهر تشکیل شده است.

وی از تشکیل کمیته‌های جوانان و بانوان در تمام ستادهای شهرستانی جلیلی در گیلان خبر داد و افزود: کمیته‌های دانشجویی و ... در بعضی از ستادهای شهرستانی سعید جلیلی در استان تشکیل شده است.

بیانی‌فر در ادامه به مناظره نامزدهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: جلیلی در مناظره‌ها مواضعی را اعلام کرده و جوانان و طرفداران وی را به وجد آورده است.

مسئول ستادهای شهرستانی جلیلی در گیلان ترویج گفتمان امام (ره) و رهبری را منش جلیلی دانست و تصریح کرد: برگزاری انتخابات در امنیت و آرامش از اهداف ستادهای جلیلی در استان است.

وی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و یادآور شد: ممکن است عوامل نفوذی دشمن طرفداران کاندیداهای ریاست جمهوری را تحریک کنند بنابراین طرفداران جلیلی باید از راه‌اندازی کاروان‌ها خودداری کرده و خویشتن‌دار باشند.

بیانی‌فر همچنین با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس در جمع طرفداران سعید جلیلی در رودسر، اظهار کرد: حجت‌الاسلام رسایی دوشنبه 20 خرداد جاری ساعت 18 در مسجد امام حسن (ع) رودسر در حمایت از سعید جلیلی سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/84001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول