اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 303

طاهری: جلیلی سه‌شنبه این هفته به گلستان سفر می‎کند

دبیر جبهه پایداری گلستان گفت: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر روز سه‎شنبه در قالب یک سفر انتخاباتی، مهمان مردم مومن و ولایتمدار گلستان خواهد شد.

طاهری: جلیلی سه‌شنبه این هفته به گلستان سفر می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری عصر امروز در همایش بزرگ حامیان مردمی سعید جلیلی با محوریت «جلیلی چرا؟» در حوزه امام صادق (ع) شهرستان گرگان با تبریک مبعث رسول گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: سعید جلیلی سه‎شنبه 21 خرداد در مسجد جامع گرگان دیدار مردمی خواهد داشت.

وی در خصوص مناظره تبلیغاتی هشت کاندیدای ریاست جمهوری در رسانه ملی تصریح کرد: بسیاری از مردم در مناظره سوم که روز گذشته انجام گرفت نسبت به شناخت اصلح آگاه شدند.

معلوم بود ائتلاف 1+2 فرجام درستی ندارد

دبیر جبهه پایداری گلستان افزود: اگر تردیدی در بین جریان اصولگرا در انتخاب سعید جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح وجود داشت با مناظره دیروز کاملا برطرف شد، از بین حداد عادل و جلیلی، گفتمان جلیلی با انقلاب منطبق‎تر بود.

طاهری با بیان اینکه نقد کردن عملکرد، تخریب نیست، اذعان کرد: برای شناخت اصلح باید انتقاد صورت بگیرد تا زمینه شناخت برای مردم فراهم شود، نقطه قوت جلیلی نسبت به پاسخ ولایتی کاملا مشخص شد آنچه از مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل انتظار می‎رفت متاسفانه ندیدیم، اینکه ولایتی معتقد بود در دیپلماسی و انرژی هسته‎ای می‎توان تحریم را از بین برد اشتباه است.

وی در خصوص ائتلاف 1+2 بیان داشت: از همان ابتدا معلوم بود که این ائتلاف فرجام درستی ندارد چنانکه در مناظره سوم از سوی سایر کاندیداها نیز اختلاف‎نظرهای اساسی بین این ائتلاف اشاره شد.

دشمن می‎خواهد ما را از حمایت گفتمان انقلاب رویگردان کند

دبیر جبهه پایداری گلستان با تاکید بر اینکه سعید جلیلی کاندیدای اصلح است، ابراز داشت: نقطه قوت جلیلی ادامه گفتمان انقلاب است.

طاهری در خصوص اینکه برخی می‎گویند شعارهای جلیلی مانند احمدی‎نژاد است از کجا معلوم که ایشان در آینده، وضعیتی مشابه احمدی‌نژاد پیدا نکند، خاطرنشان کرد: باید عملکرد شخص را ببینیم نه یک شخص را، شعارهایی که احمدی‎نژاد داد گفتمان انقلاب بود و اکنون نیز جلیلی همان گفتمان را دنبال می‎کند اینکه اصل گفتمان را زیرسوال ببریم دچار خطا شده‎ایم.

وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم گفتمان انقلاب را کاملا برجسته کرده است در بیانات مقام معظم رهبری اشاره شده است، ادامه داد: افتخار می‎کنیم که به احمدی‎نژاد 84 و 88 رای دادیم، دشمن می‎خواهد ما از حمایت گفتمان انقلاب رویگردان شویم اما باید بگویم یکی از افتخارات جریان اصولگرا این است که از کسی حمایت می‎کند که تابع ولایت باشد و اگر در مسیر راه ،کوچکترین زاویه‎ای پیدا شود یقینا در مقابل آن ایستادگی خواهد کرد.

جلیلی کاندیدای دولت نیست/ تنها شباهت احمدی‎نژاد با جلیلی در گفتمان انقلاب است

دبیر جبهه پایداری گلستان با تاکید بر اینکه جلیلی کاندیدای دولت نیست، متذکر شد: اینکه برخی جلیلی را کاندیدای دولت می‎خوانند  100 درصد یک تهمت است، تنها شباهت احمدی‎نژاد با جلیلی در گفتمان انقلاب است.

طاهری در خصوص نظرسنجی‎ها بیان داشت: نظرسنجی‎هایی که انجام می‎شود حتی اگر واقعا نظرسنجی باشد خیلی اعتبار ندارد چراکه هر سایتی مخاطبان خاص خود را دارد و این نظرسنجی‎ها قابل تغییر است ولی مجموعه نظرسنجی‎ها نشان می‎دهد جلیلی بین دو الی سه نفر اول است حتی در نظرسنجی‎های اصلاح‎طلبان، جلیلی رتبه دوم و سوم را داراست.

انتهای پیام/83001/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول