اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-187

تبریزی: قانون‌گرایی جلیلی برای ما نمایان است

رئیس کمیته جوانان ستاد جلیلی در مازندران با اشاره به اینکه این نگاه قانون‌گرایی جلیلی برای ما نمایان شده است، گفت: از دیگر برنامه‌های جلیلی، تاکید بر گفتمان انقلاب و مقاومت است.

تبریزی: قانون‌گرایی جلیلی برای ما نمایان است

میثم تبریزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت: فعالان ستادهای جلیلی، اغلب افراد جوان هستند.

وی با اشاره به اینکه جلیلی، جوان‌ترین کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: احساس می‌کنیم رئیس‌جمهوری می‌تواند کارآمدتر باشد و ظرفیت‌ها را برای کشور آزاد کند که جوان‌تر و بانشاط‌تر باشد و با انرژی بالا بتواند بیشتر خدمت کند.

تبریزی با بیان اینکه جوانان ایران و به ویژه جوانان مازندران دل‌های سرشار از معنویت دارند، ادامه داد: به همین دلیل نامزد جوان‌تر را می‌پسندند.

وی با اشاره به اینکه منش رفتاری جلیلی در بین سایر کاندیداها قابل توجه است، تصریح کرد: جلیلی وعده خارج از عرف و نشدنی و یا وعده‌ای خارج از مسئولیت رئیس‌جمهور، نداده است.

تبریزی با بیان اینکه منش دیگر جلیلی، قانون‌گرایی و قانون‌مداری وی است، گفت: جلیلی تا قبل از زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی، به هیچ‌کس اجازه هیچ‌نوع تبلیغاتی نداد.

وی با اشاره به اینکه این نگاه قانون‌گرایی جلیلی برای ما نمایان شده است، اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های جلیلی، تاکید بر گفتمان انقلاب و مقاومت است. همان مسئله‌ای که رهبری به همه کاندیداها توصیه می‌کنند مردمی و ساده‌زیست بودن نامزدها است و اینکه درد مردم را بدانند و از درد مردم، احساس درد کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیانات رهبری را بیش از سایر نامزدها در منش آقای جلیلی می‌بینیم، گفت: نسل جوان و نسل سوم و چهارم انقلاب که ادامه دهنده راه جوان و نسل اول و دوم انقلاب هستند، به یقین برسند که می‌توان به جلیلی اعتماد کرد.

تبریزی با اشاره به اینکه جلیلی در شورای امنیت ملی و در پرونده هسته‌ای عملکرد خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: جلیلی، تابع ولایت و اشرافیت گریز است.

وی ادامه داد: جلیلی، آزادسازی ظرفیت‌های جوانان در کشور را مطالبه می‌کند.

رئیس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی جلیلی در مازندران، یادآور شد: حدود 90 درصد از اعضای کمیته‌های ستاد انتخاباتی جلیل در سنین بین 24 تا 27 سال قرار دارند چراکه تجربه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این بود که جوانان وارد عرصه شده و پیروزی را رقم زدند و ما هم یک گام بزرگ برمی‌داریم تا بتوانیم رئیس‌جمهور مردمی و متدین و تحت امر ولایت انتخاب کنیم که مشکلات مردم مستضعف را بفهمد و این مشکلات را رفع کند و با انتخاب این رئیس‌جمهور، مملکت را بیمه کنیم.   

انتهای پیام/86007/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول