اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پلیس فتای اردبیل انجام شد

متلاشی شدن باند شرط‌بندی فوتبال در اردبیل

با تلاش کارآگاهان پلیس فتای اردبیل باند بزرگ شرط‌بندی فوتبال در فضای مجازی متلاشی شد.

متلاشی شدن باند شرط‌بندی فوتبال در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس فتای استان اردبیل عصر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران و در تشریح این باند بزرگ شرط‌‌بندی در اردبیل اظهار داشت: مأموران این یگان در فضای مجازی تعداد سه وبلاگ را که به صورت غیرمجاز و با هدف کلاهبرداری اقدام به برگزاری شرط‌بندی در زمینه پیش‌بینی مسابقات فوتبال می‌کردند، شناسایی و اقدامات قانونی را در این مورد آغاز کردند.

اکبر امینی تصریح کرد: با ادامه تحقیقات اعضای اصلی و گردانندگان سایت و نمایندگان توزیع برگه‌های شرط‌بندی در سطح اردبیل که 10 نفر بودند شناسایی و در دو مرحله عملیات جداگانه دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از منازل آنها تعداد چهار دستگاه کیس و ده‌ها حلقه سی.دی و دی.وی.دی مرتبط و تعداد قابل توجهی برگ‌های شرط‌بندی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس فتای اردبیل اضافه کرد: اعضای این باند در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با شواهد قانونی به فعالیت غیرمجاز خود اعتراف و هدف و انگیزه خود را از این حرکت رفع نیاز مالی عنوان کردند.

این مقام انتظامی با هشدار به کاربران اینترنت بیان کرد: فعالیت در زمینه شرط‌بندی از مصادیق جرایم یارانه‌ای و قماربازی بوده و پیگرد قانونی دارد.

دستگیری سارق خودرو در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین با تلاش و هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل سارقی که وسایل مردم را از داخل خودروها سرقت می‌کرد در هنگام ارتکاب جرم دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: به دنبال وقوع تعدادی سرقت وجوه نقد از داخل خودرو در شهرستان اردبیل کارآگاهان پلیس آگاهی این شهر با تشکیل اکیپی ویژه کار رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

موسی عالی‌زاده افزود: با تلاش و هوشیاری مأموران عمل‌کننده یکی از سارقان سابقه‌دار در هنگام سرقت وجوه نقد از داخل خودروی پارک شده دستگیر شد و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

وی تصریح کرد:‌ در تحقیقات به عمل آمده سارق سابقه‌دار دستگیر شد و به 13 فقره سرقت وجوه نقد از داخل خودروها در شهر اردبیل اعتراف کرد.

این مقام انتظامی به شهروندان به ویژه صاحبان و دارندگان خودرو توصیه کرد از گذاشتن وجوه نقد و سایر وسایل قیمتی با ارزش در داخل وسیله نقلیه به خصوص هنگام ترک خودرو پرهیز کنند تا سارقان از رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام شوند.

انتهای پیام/62008/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول