اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان:

باند سارقان مسلح در زاهدان متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با دستگیری چهار سارق، یک باند سرقت مسلحانه را در زاهدان شناسایی و متلاشی کرد.

باند سارقان مسلح در زاهدان متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محسن عطار گفت: هشتم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، سارقانی مسلح وارد یک باب منزل مسکونی در حالی که صاحبخانه به همراه خانواده‌اش در خواب بودند، شدند و با تهدید اسلحه مقادیری طلا و جواهرات را به سرقت بردند.

وی افزود: به دنبال این سرقت مسلحانه، مأموران انتظامی کلانتری 15 شهرستان زاهدان با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 بلافاصله در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که سارقان مسلح چهار فرد نقابدار بودند و مقادیری وجه نقد و طلا و جواهرات را به سرقت برده‌اند.

عطار عنوان کرد: با ارجاع این پرونده سرقت به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان، مراتب در دستور کار کارآگاهان تیم سرقت‌های مسلحانه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران و کارآگاهان زبده پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با تحقیقات وسیع میدانی و به‌کارگیری روش‌های فنی و تخصصی موفق شدند با چهره‌نگاری سارقان مسلح، چهار فرد مظنون به مشارکت در این سرقت را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران با کسب مجوزهای قانونی در یک عملیات غافلگیرانه در منطقه کریم‌آباد شهرستان زاهدان، چهار نفر را که سوابق کیفری نیز داشتند، دستگیر کردند.

عطار متذکر شد: در تحقیقات فنی و تخصصی مأموران و با ارائه مدارک و اسناد به دست آمده، سارقان سابقه‌دار لب به اعتراف گشودند و به جرم خود اعتراف کردند.

انتهای پیام/75002/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول