اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس امنیت عمومی چابهار

باند بزرگ تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی در چابهار متلاشی شد

فرمانده انتظامی چابهار گفت: با تلاش پلیس امنیت عمومی چابهار، یک باند بزرگ تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی شناسایی و با دستگیری سه عضو اصلی آن متلاشی شد.

باند بزرگ تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی در چابهار متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمدرضا کاظمی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان چابهار هفته گذشته پس از 20 روز کار اطلاعاتی و شناسایی موفق شدند با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ این باند تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی را شناسایی و متلاشی کنند.

وی افزود: این باند قاچاق محصولات مخرب فرهنگی اقدام به توزیع گسترده سی دی‌های مبتذل و مستهجن، مشروبات الکلی و آلات و ادوات قمار در سطح شهرستان چابهار و دیگر شهرهای استان می‌کردند.

فرمانده انتظامی چابهار ادامه داد: این باند قاچاق و اشاعه فحشا در جامعه با اقدامات و تلاش‌های پلیس امنیت عمومی شهرستان چابهار در چتر اطلاعاتی پلیس گرفتار شدند و طی یک عملیات غافلگیرانه سه عضو اصلی این باند دستگیر شدند.

کاظمی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، تعداد 400 دست پاسور، 590 عدد کاست غیرمجاز، 19 هزار حلقه سی دی مبتذل و مستهجن، 19 هزار و 290 قطعه عکس مبتذل، 37 هزار و 240 بسته پان پراگ و مشروبات الکلی را کشف و ضبط کردند.

کشف بیش از 37 هزار قلم داروی قاچاق در چابهار

وی گفت: مأموران انتظامی چابهار یک محموله بزرگ دارو قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی چابهار افزود: مأموران یگان امداد شهرستان چابهار در حین گشت‌زنی موفق شدند این محموله کالای قاچاق را از یک دستگاه وانت پیکان کشف و ضبط کنند.

کاظمی اذعان داشت: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن این خودرو مشکوک در بازرسی از آن تعداد 37 هزار و 44 قلم انواع داروهای غیرمجاز شامل سه هزار و 662 عدد انواع شربت، 33 هزار و 88 عدد انواع قرص و سرم 96 و پودر 198 عدد که فاقد هرگونه مجوز از اداره بهداشت یا مدارک گمرکی بود را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول