اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

باند سارقان حرفه‌ای خودرو در مشهد متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: با دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای خودرو در مشهد، دو دستگاه خودرو و 34 قطعه پلاک مسروقه کشف شد.

باند سارقان حرفه‌ای خودرو در مشهد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارشات واصله مبنی بر اینکه افرادی در محدوده منطقه رسالت و باغ‌های اطراف جاده سیمان مشهد اقدام به اوراق و فروش خودروهای سواری می‌کنند مراتب بلافاصله در دستور کار پایگاه شرق پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی با تحقیقات گسترد‌ه‌ای که در مدت 10 روز صورت گرفت توانستند دو تن از اعضای اصلی این باند را شناسایی و آنان را در داخل انباری در حال اوراق کردن خودروی سواری پراید دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در بازرسی از انبار مذکور دو دستگاه خودرو سواری پراید و 10 قطعه پلاک خودروهای مسروقه اوراقی و همچنین تعداد زیادی از لوازم یدکی و قطعات خودرو کشف شد.

بیدمشکی تصریح کرد: در پی بازرسی از منازل متهمان نیز تعداد دیگری از پلاک‌های مسروقه که در مجموع 34 قطعه پلاک به همراه تعدادی اسناد و مدارک از قبیل کارت ماشین، بیمه‌نامه، کارت سوخت کشف شد.

وی یادآور شد: تحقیقات در ارتباط با این پرونده و شناسایی دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/70022/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول