اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان صورت گرفت

شناسایی باند بزرگ حمل و توزیع موادمخدر در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان یک باند بزرگ حمل و توزیع موادمخدر را در شهرستان چابهار ردزنی و شناسایی کرد.

شناسایی باند بزرگ حمل و توزیع موادمخدر در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، حمید فهیمی‌راد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته پلیس مبارزه با موادمخدر استان به دنبال شناسایی و توقیف یک محموله بزرگ موادمخدر در استان قم و با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی موفق شدند باند بزرگ حمل و توزیع موادمخدر را در شهرستان چابهار شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه این باند بزرگ قاچاق موادمخدر و به دنبال کسب اخباری مبنی بر اینکه این باند قصد دارد یک محموله بزرگ موادمخدر را با جاسازی و بسته‌بندی ماهرانه به دیگر نقاط کشور منتقل کنند، پلیس مبارزه با موادمخدر چابهار انهدام این باند بزرگ قاچاق را در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در عملیات مشترک پلیس شهرستان چابهار، مخفیگاه این قاچاقچیان به محاصره مأموران انتظامی درآمد.

فهیمی‌راد گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی وارد مخفیگاه سوداگران مرگ شده و دو نفر متهم به اسامی «محمدالیاس . ب و حجت . ح» را دستگیر کردند.

وی اذعان داشت: در این عملیات تعداد 108 بسته موادمخدر از نوع تریاک به وزن یک تن و 148 کیلوگرم در حالی‌که به صورت ماهرانه بسته‌بندی شده و آماده حمل بود به همراه 72 کیلو و 400 گرم حشیش کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مقادیری موادمخدر شیشه و یک دستگاه خودرو ال90 نیز از این باند قاچاق ،کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/75002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول