اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سبزوار:

باند زورگیری در سبزوار منهدم شد

فرمانده انتظامی سبزوار از شناسایی و دستگیری سارقان زورگیر در این شهرستان خبر داد.

باند زورگیری در سبزوار منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمد آزادواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره سرقت به عنف از کلانتری 14 توحید شهر موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که شاکی بازاریاب یکی از شرکت‌های لوازم خانگی در تهران بوده و به دعوت فردی که فروشنده لوازم خانگی بوده، جمعه گذشته به سبزوار آمده و پس از رسیدن به این شهرستان این فرد با خودروی شخصی او را در میدان سربداران سوار کرده و در بین راه دو نفر از دوستانش نیز سوار شدند و او را به یک مرغداری در حاشیه شهر بردند.

وی ادامه داد: پس از انتقال او به مرغداری با ضرب و شتم مبلغ 45 میلیون ریال وجه نقد، چهار فقره چک، لپ تاب، دو عدد تلفن همراه، ساعت مچی و گردنبند طلا را از او زورگیری کردند و یک دست خط مبنی بر اینکه شاکی در ازای خرید 9 میلیون تومان لوازم خانگی چک داده است نیز گرفته‌اند.

آزادواری خاطرنشان کرد: با بررسی اظهارات شاکی و به دست آوردن اطلاعاتی در مورد فرد زورگیر، سریعا با هماهنگی مقام قضایی متهم اصلی در جلو مغازه‌اش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار تصریح کرد: در بازجویی به عمل آمده متهم به زورگیری ابتدا منکر قضیه شده و ادعا داشته که در ازای لوازم خانگی از شاکی پول و چک دریافت کرده و شاهدانی نیز دارد که در مواجه با فرد مالباخته و ادله پلیسی لب به اعتراف گشود و به جرم خود با همدستی صاحب مرغداری و دو نفر از دوستانش اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی با به‌دست آوردن این اطلاعات همدستان او را دستگیر و اموال مالباخته را نیز از مخفیگاه آنها کشف کردند.

انتهای پیام/70005/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول