اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

باند سارقان طلافروشی‌های مشهد متلاشی شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: زوج جوانی که با مراجعه به طلافروشی‌های مشهد اقدام به تعویض طلاهای بدلی به جای طلاهای اصلی می‌کردند؛ دستگیر شدند.

باند سارقان طلافروشی‌های مشهد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته زوج جوانی با مراجعه به یکی از طلافروشی‌های مشهد وانمود می‌کنند که قصد خرید طلا دارند، آنها در بررسی طلاجات می‌خواستند طلاهای بدلی را با طلاجات اصلی تعویض کنند؛ اما هوشیاری مالک طلافروشی سبب شد دست آنها رو شود.

وی ادامه داد: با اعلام این مورد به فوریت‌های پلیسی 110 هماهنگی‌های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس مشهد به عمل آمد و افسران آگاهی کلانتری طبرسی جنوبی بلافاصله در محل حاضر و دو متهم که زوج جوانی هستند را به کلانتری انتقال دادند.

کریمی با اشاره به اینکه تحقیقات از زن 24 ساله و شوهر 27 ساله‌اش همچنان ادامه دارد، بیان کرد: یک مالخر اموال مسروقه نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی مشهد با تشکر از هوشیاری مالک طلافروش، عنوان کرد: تولید امنیت و برقراری و تحکیم آن فرآیندی است که سهم تمام شهروندان، سازمان‌ها و نهادها را برای به ظهور رسیدن خود می‌طلبد و در این عرصه مشارکت آگاهانه و همکاری شهروندان قانون‌مدار می‌تواند پشتوانه محکمی برای پلیس باشد.

زوج آهن دزد دستگیر شدند

زن و شوهر جوانی که در قاسم‌آباد و الهیه مشهد از ساختمان‌های ناتمام آهن می‌دزدیدند؛ دستگیر شدند.

در پی اعلام چند فقره سرقت آهن‌آلات از ساختمان‌های ناتمام در محدوده منطقه قاسم‌آباد و الهیه مشهد طرح ویژه‌ای برای شناسایی عاملان این سرقت‌های شبانه‌ در دستور کار پلیس قرار گرفت و افسران آگاهی کلانتری قاسم‌آباد این طرح را به مرحله اجرا گذاشتند.

در این طرح پلیس توانست با انجام گشت‌‌های نامحسوس، زوج جوانی که به وسیله یک دستگاه خودروی وانت‌پیکان از ساختمانی ناتمام قصد سرقت آهن‌آلات داشتند را شناسایی و دستگیر کند.

مرد 28 ساله و همسر 23 ساله‌اش در بازجویی‌های پلیسی به چند فقره سرقت آهن‌آلات اعتراف کردند همچنین متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/70018/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول