اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ائتلاف یاوران امین:

باند قدرت و جریان انحرافی خط قرمز ائتلاف یاوران امین است

دبیر ائتلاف یاوران امین گفت: یکی از خط قرمزهای ائتلاف یاوران امین جریان انحرافی است، خیانتی که جریان انحرافی در دولت دهم به ملت کرد کمتر از خیانت فتنه‌گران نیست.

باند قدرت و جریان انحرافی خط قرمز ائتلاف یاوران امین است

محمد غفاری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد ضمن تکذیب هرگونه همکاری با ائتلافی وابسته به جریان انحرافی و غیر اصولگرا، اظهار کرد: اگر فرد یا ائتلافی وابسته به جریان انحرافی از بنده نام برده فقط جهت تخریب بوده و مصداق واضح آن حمایت این جریان از سعید جلیلی است که با انجام حمایت از او فقط قصد تخریب وی را دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه وظیفه شورای اسلامی برای هماهنگی استان بسیار پیچیده و در شاخه‌های مختلفی همانند اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی پراکنده است تصمیم گرفتیم یک عده افراد متخصص را از مجموع اصولگرایان با گرایش‌های مختلف انتخاب و به مردم معرفی کنیم تا بتوانند با تخصص و درایت خود چالش‌های پیش رو را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: در بین این ائتلاف از گرایش و سلایق مختلف اصولگرا همچون جبهه متعهد، جبهه پایداری و سایر مجموعه‌های اصولگرا که در استان فعالیت دارند استفاده و بهره بردیم.

غفاری در ارتباط با حضور نیافتن خود در جمع مدیران سابق استانداری گفت: بنده برای ورود در لیست‌ها یا وارد کردن شخصی به لیست سه شرط و خط قرمز دارم که عبارتند از یک خط قرمز فتنه‌گران، دوم جریان انحرافی، جریانی که در سه شاخه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تلاش کردن دولت نهم و دهم را ناکارآمد جلوه بدهند و سومین دسته افراد و باند قدرت هستند که از یک طرف پست‌های دولتی و عمومی دارند و از طرفی هم دستشان در پروژه‌ای شیرین مشهد گرم است و متاسفانه بسیاری از پروژه‌های اقتصادی مشهد را در اختیار دارند.

وی تاکید کرد: ما نه تمایل داریم کسانی از این سه گروه در جمع ما باشند و نه تمایل به همکاری دوستان خود در این گروه‌ها را داریم.

دبیر ائتلاف یاوران امین با اشاره به اسامی منتشر شده 25 نفره ائتلاف امین که 20 نفر مرد و پنج نفر آن را بانوان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: لیست افراد ائتلاف امین هم‌اکنون قطعی و منتشر شده و دیگر افزایش نمی‌یابد.

وی بیان کرد: لیست ائتلاف امین از افراد با تخصص‌ و سلایق مختلف تشکیل شده و امیدوارم با رای آوردن این لیست توفیق خدمت به مردم شریف مشهد را پیدا کنیم.

انتهای پیام/70002/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول