اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مراغه تاکید کرد

صرفه‌جویی در تبلیغات و پرهیز از چسباندن تبلیغات بر روی اموال عمومی

امام جمعه مراغه بر دقت در انتخاب شورای اصلح برای شهرها نیز تاکید کرد و از نامزدهای شوراهای شهرها خواست در تبلیغات صرفه‌جویی و از چسباندن پوسترهای تبلیغاتی خود بر روی اموال عمومی و بیت‌المال خودداری کنند.

صرفه‌جویی در تبلیغات و پرهیز از چسباندن تبلیغات بر روی اموال عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه مراغه با تشریح ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح اظهار داشت: توانمندی، اقتدار برای ایستادگی در برابر ابر قدرت‌ها، تقوا، هوشمندی و شجاعت از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور برای اداره ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر حضور همه اقشار مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها افزود: شرکت در انتخابات با هر نظر و عقیده‌ای عامل تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود بر دقت در انتخاب شورای اصلح برای شهرها نیز تاکید کرد و افزود: تعهد، درایت و کاردانی از ویژگی‌های یک عضو موفق در شورای شهرها است.

پورمحمدی، در ادامه از نامزدهای شورا های شهرها خواست در تبلیغات صرفه‌جویی و از چسباندن پوسترهای تبلیغاتی خود بر روی اموال عمومی و بیت‌المال خودداری کنند.

این مسئول افزود: انتخابات در نظام اسلامی صحنه بزرگی از مشارکت آحاد مردم ایران اسلامی است و نماد مردم سالاری واقعی و عینی در کشور است و مردم همیشه در صحنه با حضور بی نظیر خود بار دیگر ارادت خود را به نظام اسلامی به رخ جهانیان خواهند کشید.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: روز 24 خرداد ماه روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است و حضور پرشور مردم در این انتخابات تکلیف و وظیفه‌ای شرعی و مقدس است که ملت به این امر مهم بصیرت و آگاهی کامل دارند.

امام جمعه مراغه همچنین در خطبه‌های امروز نماز جمعه مراغه با محکوم کردن تلاش‌های غربی‌ها و صهیونیست‌ها برای فشار وارد کردن به نظام حاکم در سوریه متذکر شد: موفقیت ارتش سوریه در آزادسازی شهر قصیر خفت و خواری را برای صهیونیست‌ها به ارمغان آورده است.

وی با تبریک فرا رسید اعیاد شعبانیه اذعان داشت: حفظ جایگاه ولایت فقیه، مشارکت در مناسبت‌های سیاسی و فرهنگی موجبات شادی و خوشحال امام عصر را از مردم ایران فراهم می‌کند.

انتهای پیام/60009/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول