اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گتوند عنوان کرد

رئیس جمهور آینده باید رهنمودهای رهبری را نقشه راه خود قرار دهد

امام جمعه گتوند گفت: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که مجاهد و انقلابی باشد و در مدیریت کشور رهنمودهای رهبری را نقشه راه خود قرار دهد.

رئیس جمهور آینده باید رهنمودهای رهبری را نقشه راه خود قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سید حسین علوی‌اصل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در انتخابات پیش رو به کسی رای دهید که از مسائل فرهنگی و قرآنی غافل نباشد.

وی همچنین افزود: در انتخابات 24 خرداد شوراهای اسلامی شهر و روستا به افرادی رای دهید که با قرآن سر و کار داشته باشند و در آینده در چهارچوب قانون خود را در برابر مردم متعهد و مسئول بدانند.

علوی‌اصل ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز باید دقت کنیم و به کسی باید رای داد که هم برای حل مشکلات اقتصادی و هم برای پیشرفت و استقلال و عزت و اقتدار کشور برنامه داشته باشد.

امام جمعه گتوند همچنین اضافه‌کرد: مردم باید به کسانی رای دهند که قرآنی باشند چرا که کشور ما کشوری اسلامی است و اگر فرد با قرآن سر و کار داشته باشد خودش را مسئول می‌داند و متعهد است ولی اگر قرآنی نباشد خلاف این مسئله، رخ خواهد داد.

وی به دیگر ویژگی‌های ضروری ریاست جمهوری اشاره و تصریح نمود: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که مجاهد و انقلابی باشد و در مدیریت کشور رهنمودهای رهبری را نقشه راه خود قرار دهد.

علوی اصل با تاکید بر اینکه باید در راستای رفع مشکلات مردم گام‌هایی اساسی برداشت، تاکید کرد: برای رفع مشکلات مردم به ویژه مسائل اقتصادی باید چاره‌ای کارشناسی اندیشید.

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به همراه انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا روز 24 خرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72006/ط20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول