اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مفتی اهل تسنن جنوب فارس تاکید کرد

پرهیز از تک رای دادن در انتخابات شوراها

مفتی اهل تسنن جنوب فارس با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: از تک رای دادن در انتخابات شوراها بپرهیزید.

پرهیز از تک رای دادن در انتخابات شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لار، عبدالعزیز قاضی با بیان اینکه انتخابات شوراها نباید تحت‌الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد، اظهار داشت: نهضت‌های اسلامی توسط شیعه و سنی در دنیا انجام شده است، مانند نهضت سید جمال‌الدین اسدآبادی، سید حسن بنا، سید قطب و ... تا آنکه این پیشینه نهضت‌ها توسط امام راحل در ایران کامل شد.

امام جمعه اوز اضافه کرد: 70 سال پیش حضرت امام   برای حاکمیت اسلام در ایران برنامه‌ریزی کرد و صبر و استقامت و شجاعت وی باعث شد تا این نهضت به سرانجام برسد. 

مفتی اهل تسنن جنوب فارس در ادامه ابراز داشت: انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز سرنوشت‌ساز است و آینده اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی مردم را رقم می‌زند، بنابراین باید به آن اهمیت دهیم و از تک رای دادن به افراد خودرای و افراد صالح و فعال را برای شورای اسلامی آینده شهر انتخاب کنیم.

امام جمعه اوز در پایان گفت: 24 خرداد ماه جاری تمام نگاه‌ها به سوی حرکات مردم ایران است و باید همگی با یکدیگر متحد شویم و در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها با جدیت شرکت کنیم چرا که انتخابات تجلی حماسه سیاسی است.

انتهای پیام/2448/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول