اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر:

اهمیت حضور در انتخابات مانند حضور رزمنده حافظ وطن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر اهمیت حضور در انتخابات را مانند اهمیت حضور رزمنده حافظ وطن دانست و گفت: وظیفه اصلی هر یک از ما در برابر دشمنان خارجی و متحدین آن‌ها، شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

اهمیت حضور در انتخابات مانند حضور رزمنده حافظ وطن است

عبدالهادی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر با تاکید بر نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی از جانب مقام معظم رهبری اظهار کرد: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند حماسه سیاسی این حماسه را ما باید ایجاد کنیم و در این راستا باید تلاشی مضاعف را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به این نامگذاری در سال 92 خاطرنشان کرد: هر گاه نام حماسه می‌آید یاد و نام رزمندگان و شهدا زنده می‌شود و باید بکوشیم رزمنده‌وار شرایط را برای ایجاد حماسه ایجاد کنیم.

حسین‌زاده ادامه داد: یک رزمنده اگر می‌خواهد تیری به طرف دشمن شلیک کند باید بیاید و در انتخابات شرکت کند و اگر می‌خواهد تیرش به خطا نرود و حتما به قلب دشمن اصابت کند باید فرد اصلح را انتخاب کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در مورد نقش سپاه در اهمیت این حضور اعلام کرد: در این رابطه سپاه دو وظیفه مهم دارد که وظیفه اول و مستقیم آن حفظ امنیت در انتخابات است بطوری که همه ساله در کنار نیروی انتظامی حفاظت از صندوق‌ها و شعب اخذ رای و امنیت انتخابات را بر عهده دارد.

وی در ادامه اضافه‌کرد: وظیفه دوم سپاه در کنار دیگر ارگان‌ها تبیین و ترویج منویات مقام معظم رهبری و ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و همچنین بیان اهمیت حضور مردم در این امر مهم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در رابطه با انتخاب فرد اصلح افزود: مقام معظم رهبری برای انتخاب فرد اصلح معیارهایی را عنوان کرده‌اند که با استفاده از این معیارها می‌توانیم فرد اصلح را انتخاب کنیم.

حسین‌زاده در ادامه گفت: ما هشت کاندیدای ریاست جمهوری داریم که برای انتخاب فرد اصل اصلح می‌توانیم آن‌ها را با معیارهای مقام معظم رهبری مطابقت داده و فردی را انتخاب کنیم که با آن معیارها هماهنگی داشته باشد.

وی در پایان به حضور مردم شوشتر در این انتخابات اشاره و تصریح کرد: مردم شوشتر مردمی روشن و مطلع هستند و در راستای ایجاد حماسه‌ای دیگر پیشگام هستند.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول