اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 176

رزاقی: حضور در انتخابات رای به نظام است/ برنامه‌های کاندیداها باید بوی قیامت بدهد

استاد حوزه علمیه قم گفت: حضور و رای در انتخابات، رای به نظام و تایید نظام است.

رزاقی: حضور در انتخابات رای به نظام است/ برنامه‌های کاندیداها باید بوی قیامت بدهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام علیرضا رزاقی صبح امروز در همایش حماسه سیاسی در مسجد جامع نکا بیان داشت: امروز حضور در پای صندوق رای در 24 خرداد برای ما تکلیف و واجب است که باید در این راستا حضور حداکثری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عدم حرکت درست و بی‌تدبیری برای جامعه اسلامی خطرناک است، اظهار داشت: وحدت برای جامعه اسلامی لازم است، یک جامعه اسلامی باید مانند اجزای بدن در کنار یکدیگر به مقابله با دشمن بیرونی بپردازند.

رزاقی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با استفاده از وحدت کلمه و کلمه توحید انقلاب اسلامی را رهبری کرد، ادامه داد: دست خداوند با توده‌های حق‌گرا و حق‌شناس است و نباید از آنان فاصله گرفت.

وی گفت: حضور ما در پای صندوق رای، عبودیت است که باید خلق حماسه سیاسی بی‌نظیر داشته باشیم تا دشمن با برنامه‌های خرد و کلانش به زانو در آید.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اتحاد، وحدت و برادری از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و بدانیم که جهل، عبادت غیرمنطقی، شرارت، درگیری و تبعیض جنسیتی از صفات نکوهیده‌ای بوده که پیامبر از آن نهی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رزاقی بیان داشت: عبودیت، توجه به قیامت و مسئولیت‌پذیری از جمله مسائلی است که مورد توجه رسول‌الله بوده و اکنون نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: ما اکنون به پیشرفت‌های فراوان علمی و فناوری دست یافته‌ایم که باید این مسئله را مدیریت کنیم و بدانیم با مدیریت صحیح مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها را هم می‌توانیم رفع کنیم.

وی اظهار داشت: مسئولیت در جامعه اسلامی باید در قالب یک مدیریت و برنامه صحیح انجام شود و جامعه بی‌مسئولیت به جایی نمی‌رسد و بیشترین ضربه را از بی‌تدبیری در جامعه خورده‌ایم.

حجت‌الاسلام رزاقی افزود: پیامبر آمد تا بگوید زندگی ما دارای دو قسمت دنیا و آخرت است و همچنان که برای دنیای خود تلاش می‌کنیم، قیامت را فراموش نکنیم.

وی با بیان اینکه لغزش بر اثر ندیدن راه و باریک بودن آن اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: این روزها با توجه به زمان انتخابات، باید به برنامه‌ها، عملکردها و تبلیغات کاندیداها توجه کنیم و ببینیم چقدر از برنامه‌های آنان رنگ قیامت دارد.

رزاقی بیان داشت: کاندیداها باید برنامه‌هایشان بوی قیامت بدهد و خدا را در تمام برنامه‌ها مد نظر قرار دهند تا عاقبت به خیری به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/86002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول