اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

تشکیل پرونده‌های تخلف به ارزش یک میلیارد ریال در زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی اردیبهشت ماه سال جاری پرونده‌هایی در زمینه تخلف واحدهای صنفی استان زنجان به ارزش یک میلیارد ریال تشکیل شده است.

تشکیل پرونده‌های تخلف به ارزش یک میلیارد ریال در زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ارزش ریالی مجموع پرونده‌های تشکیل شده 500 هزار ریال و کمتر از آن طی اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان زنجان 517 میلیون ریال اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش پرونده‌های تشکیل شده بیش از 500 هزار ریال و کمتر از 10 میلیون ریال در شهرستان زنجان 211 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده بیش از 10 میلیون ریال نیز در این شهرستان 543 میلیون ریال اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی عمده و خرده در شهرستان ابهر نیز تشکیل شده است، تصریح کرد: مجموع پرونده‌های تشکیل شده در این شهرستان طی اردیبهشت ماه سال جاری بیش از 30 میلیون ریال محاسبه شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش پرونده‌های کمتر از 500 هزار ریال در شهرستان ابهر بیش از 4 میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: پرونده‌هایی نیز به ارزش 26 میلیون ریال در قالب پرونده‌های بیش از 500 هزار ریال در این شهرستان تشکیل شده است.

شریفی مجموع ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در شهرستان خدابنده را طی اردیبهشت ماه سال جاری 25 میلیون ریال برشمرد و یادآور شد: ارزش پرونده‌های 500 هزار ریال و کمتر از آن در این شهرستان 8 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌های بیش از 500 هزار ریال و کمتر از 10 میلیون ریال تخلف واحدهای صنفی شهرستان خدابنده در اردیبهشت ماه سال جاری 16 میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده در شهرستان خرم‌دره نیز 29 میلیون ریال بوده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع طی اردیبهشت ماه سال جاری پرونده‌هایی به ارزش 11 میلیون ریال در شهرستان ماهنشان تشکیل شده است، افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی شهرستان ایجرود نیز 202 هزار ریال اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول