اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تنظیم بازار فیروزکوه:

اصناف و بازاریان فیروزکوه ساماندهی می‏شوند

رئیس ستاد تنظیم بازار فیروزکوه از ساماندهی اصناف و بازاریان در راستای افزایش کارآمدی ستاد تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

اصناف و بازاریان فیروزکوه ساماندهی می‏شوند

ابوالقاسم مهری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: با هماهنگی معاونت برنامه‏ریزی و اداری مالی فرمانداری فیروزکوه، کمیته‏ای برای اصلاح و بهسازی امور کسبه و اصناف شهرستان در بعد درآمدها و هزینه‏هایشان شکل می‏گیرد.

وی گفت: اگر به دنبال بهبود فعالیت ستاد تنظیم بازار در شهرستان فیروزکوه هستیم، باید تمام درآمدها و هزینه‏های مربوط به یک واحد صنفی، نوع محصولات و خدمات ارائه شده، وام‏های اعطا شده و . . . را به خوبی احصا کنیم.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان فیروزکوه افزود: انجام درست و دقیق این مهم با کاستن از بخل‏ها و حسرت‏ها، افزایش عرضه کالاها و خدمات، ارتقای بهره‏وری و کارایی، کنترل هر چه بهتر بازار و رونق فعالیت بازاریان را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بازار و فعالان آن باید در مسیر برنامه‏ریزی‏های فرمانداری شهرستان فیروزکوه حرکت کنند و هدف این نهاد حاکمیتی، تسهیل و بهینه‏سازی در امور کسب است.

مهری ادامه داد: عملکرد جزیره‏ای در این حوزه با کاستن از بهره‏وری بازار، فرصت را به افراد سودجو می‏دهد تا در این حوزه یکه‏تازی کنند و به دلخواه خود امور بازار را به دست گیرند.

رئیس ستاد تنظیم بازار فیروزکوه بر لزوم راه‏اندازی فروشگاه‏های رفاه در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این فروشگاه‏ها به موازات فعالیت سایر کسبه و اصناف و برای کاستن از سبد هزینه‏های خانوار راه‏اندازی می‏شود.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول