اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت امام هادی(ع)

بازار تویسرکان تعطیل شد/ اصناف هتک حرمت به صحابی پیامبر(ص) را محکوم کردند

در سالروز شهادت امام هادی(ع) بازاریان و کسبه تویسرکان با تعطیل کردن بازار، هتک حرمت به مزار شریف حجربن عدی را محکوم کردند.

بازار تویسرکان تعطیل شد/ اصناف هتک حرمت به صحابی پیامبر(ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، در سالروز شهادت امام هادی(ع) بازاریان و کسبه پس از تعطیل کردن بازار تویسرکان با تجمع در مسجد جامع به صورت منسجم اعتراض خود را علیه ترویست‌های وهابی در تعرض به قبر حجر بن عدی صحابی رسول الله(ص) از مسجد تا میدان شهید فرشید هرمزی راهپیمایی کردند.

راهپیمایان همراه با برخی از مسئولان شهرستان در سالروز شهادت امام هادی(ع) انزجار و نفرت خود را نسبت به تعرض و بی‌حرمتی دشمنان اسلام به مزار شریف حجر بن عدی، مسیر مسجد جامع تویسرکان تا میدان شهید فرشید هرمزی را با شعارهای « مرگ بر اسرائیل»، « مرگ بر آمریکا» « مرگ بر وهابیت» طی کردند.

اصناف و کسبه در پایان راهپیمایی در میدان شهید فرشید هرمزی متمرکز با مشت‌های گره کرده « لبیک یا رسول الله(ص) »، « ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده » را فریاد زدند.

در ادامه این مراسم رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) و محکوم کردن عمل ننگین وهابی‌های تکفیری بر بی‌حرمتی بر مرقد مظهر حجر بن عدی یار پیامبر(ص) اظهار داشت: بدون هیچ‌گونه شک و تردیدی در پشت این تعرض و اقدام وقیح سلفی‌های تروریست، استکبار جهانی و رژیم صهیونیزم قرار دارد.

حجت‌الاسلام علی کاروند با تأکید بر اینکه در پی این عمل خبیث تروریست‌های وهابی برنامه‌ای هدفمند طراحی شده بود، تصریح کرد: تروریست‌ها بار دیگر با اعتراض فراگیر و مستمر علمای اهل تسنن و تشیع نتوانستند به اهداف پلید خود در این خصوص برسند.

وی اضافه کرد: امروز همه ما می‌بینیم در سراسر کره خاکی حتی ‌کشورهای غیر مسلمان نیز این هتک حرمت را محکوم می‌کنند.

مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان با بیان اینکه سلفی‌ها به دنبال اهدافی این حرکت را انجام دادند، افزود: یکی از اهداف آنها مطرح کردن اعمال تشیع به عنوان عمل شرک در سطح جهان بود، که ولی امر مسلمین جهان با درایت مدبرانه خود پاسخ این گروه تروریست را دادند.

وی دیگر هدف سلفی‌های وهابی را ایجاد تفرقه و جنگ فرقه‌ای بین تسنن و تشیع و فرق مختلف عنوان کرد و ‌گفت: وهابیت با این حرکت تلاش داشتند مقدمه‌ و زمینه ورود استکبار جهانی را با محوریت آمریکا، بر جنگ مستقیم با سوریه فراهم کنند.

کاروند در بخش پایانی سخنانش راز پیروزی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب را وحدت و همدلی خواند و ابراز کرد: وظیفه امروز همه ما در این عصر و زمان بر اساس آیه شریفه قرآن « و اعتصمو به حبل‌الله جمیعاً... » وحدت است و تحکیم و صیانت از این امر در عرصه‌های مختلف بر تک تک افراد جامعه واجب و ضروری است.

لازم به ذکر است، در خاتمه این مراسم بیانیه بسیج اصناف شهرستان تویسرکان در محکومیت هتک حرمت به قبر صحابی رسول‌الله (ص) در چند بند در بین معترضان بازاری و کسبه قرائت شد.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول