اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

مردمی‌ترین بخش اقتصاد اصناف هستند

استاندار آذربایجان غربی گفت: اتحادیه‌های صنفی، مجامع امور صنفی و کاسبان، مردمی‌ترین و خدمت‌گزارترین بخش اقتصادی این استان هستند.

مردمی‌ترین بخش اقتصاد اصناف هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی (http://www.ostan-ag.gov.ir) وحید جلال‌زاده ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور رؤسای اتحادیه های صنفی خدماتی و تولیدی و اعضای مجمع امور صنفی شهرستان ارومیه در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به نقش فعال اصناف در بخش‌های مختلف جامعه، اظهار داشت: ردپای اتحادیه‌های صنفی و مجامع صنفی در تمام رخدادهای مهم فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم آذربایجان غربی به ویژه اصناف همواره در صحنه‌های دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب مثل حماسه‌های 9 دی ماه و 22 بهمن از مسئولان جلوتر بوده‌اند و با حضور خود در صحنه، پشتیبانی خود را از نظام اسلام و حریم ولایت اعلام داشته‌اند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در بخش تولید، فروش و توزیع محصولات مختلف در استان، گفت: از اعضای مجامع امور صنفی انتظار می‌رود ضمن داشتن مشارکت و همدلی، در فرهنگ سازی و شیوه‌های برخورد با مشتری نیز فعالیت کند.

جلال‌زاده انسجام صنفی را از عوامل رشد و رونق اقتصاد استان عنوان کرد و افزود: داشتن انسجام، حمیت و روحیه تجاری در میان اصناف می‌تواند در ارتقای اقتصاد و توسعه استان موثر واقع شود.

وی در ادامه ضمن اعلام حمایت از طرح‌های مجامع صنفی که توجیه اقتصادی دارند و در جهت توسعه استان هستند، افزود: از اتحادیه‌ها و مجامع صنفی که پیشنهادات و طرح‌های اقتصادی قابل قبول ارائه می‌دهند هم حمایت می‌کنیم و هم به آن‌ها تسهیلات ارائه می‌دهیم.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم فعال‌تر کردن حلقه‌های اقتصادی استان، گفت: اصناف به عنوان یکی از اصلی‌ترین و فعال‌ترین بخش‌های اقتصادی استان می‌توانند در ارتقای رفاه اجتماعی و خدمت رسانی بهینه به مردم نقش موثری را ایفا کند.

وی در این جلسه توجه به ارتقای کیفیت کالاهای عرضه شده به مردم و آموزش و به‌کارگیری نیروهای جوان در حوزه‌های صنفی را مورد تاکید قرار داد.

جلال‌زاده در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه تحریم‌‌ها و تهدیدهای دشمن نمی‌تواند مانع حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات آینده شود، افزود: شرکت در انتخابات 24 خرداد ماه از واجبات عینی است لذا باید با حضور گسترده و پرشور در این انتخابات هم به وظیفه قانونی و دینی خود عمل نماییم و هم دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاریم.

گفتنی است در این جلسه اعضای مجمع امور صنفی شهرستان ارومیه، مسائل و مشکلات خود را با مقام عالی استان در میان گذاشتند و استاندار آذربایجان غربی نیز برای رسیدگی و رفع این مسائل، دستورات لازم را صادر نمود.

همچنین با دستور استاندار آذربایجان غربی مقرر شد شهرداری ارومیه یک قطعه زمین برای احداث ساختمان مجمع امور صنفی ارومیه در اختیار این مجمع قرار دهد.

شایان ذکر است، اعضای مجمع امور صنفی شهرستان ارومیه در این جلسه با اهدای لوحی از زحمات، تلاش‌ها و حمایت‌های استاندار آذربایجان غربی و همچنین شهردار ارومیه از جامعه اصناف، تقدیر کردند.

انتهای پیام/61001/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول