اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجامع امور صنفی همدان مطرح کرد

اصناف همدان به دنبال کسب کرسی در شورای شهر

رئیس مجمع امور صنفی همدان گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که اتحادیه‌ها و اصناف در شهرداری دارند اصناف به دنبال کسب کرسی در شورای شهر هستند.

اصناف همدان به دنبال کسب کرسی در شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا فرسایی‌وحید ظهر امروز در همایش تذکر لسانی و حماسه سیاسی شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف همدان با بیان اینکه انتخابات در این روزها یکی از مهم‌ترین مسائل کشور است اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات برای خلق حماسه سیاسی مهم‌ترین معروف سال است. 

وی ادامه داد: با توجه به انتخابات شوراها برای رسیدگی به مشکلات شهری بسیار مهم است اصناف همدان برای رفع مسائل و مشکلات خود در شورای شهر و شهرداری به زودی کاندیدای خود را برای کسب کرسی شورای شهر معرفی می‌کند.

رئیس مجمع امور صنفی همدان افزود: اصناف مشکلاتی در حوزه‌های مختلف در امور شهرداری دارد که برای حل آنها نیازمند داشتن نماینده‌ای در شورای شهر است. 

وی به ارائه گزارش از عملکرد مجامع امور صنفی در ترویج فرهنگ تذکر لسانی و فریضه معروفات اشاره کرد و یادآور شد: برپایی کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای بازاریان، تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در اصناف، اتحادیه‌ها و پاساژهای شهر، برگزاری جلسه توجیهی فروشندگان خانم و برگزاری یادواره‌های شهدا از جمله اقدامات اصناف در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/89019/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول