اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

دولت برای مهار گرانی‌ها بر عملکرد اصناف نظارت کند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: برای مهار گرانی‌ها لازم است دولت نظارت جدی‌تری بر عملکرد اصناف داشته باشد.

دولت برای مهار گرانی‌ها بر عملکرد اصناف نظارت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری در شصت و هشتمین جلسه شورای قضایی استان گفت: برخی از اصناف به دلیل نبود نظارت‌های دقیق و جدی از هرگونه فرصتی برای ایجاد اخلال در بازار، احتکار و انحصار استفاده می‌کنند که راهکار مقابله با این رفتارها نظارت جدی بر عملکرد آن‌ها است.

وی تصریح کرد: بی‌ثباتی در بازار موجب گرانی بسیاری از اقلام مورد نیاز مردم شده است که می‌طلبد مسئولان هرچه سریع‌تر برای خروج از گرانی‌ها راه‌کارهای منطقی أتخاذ کنند.

رئیس شورای قضایی استان مرکزی با بیان اینکه مردم با بردباری گرانی‌های اخیر را تحمل می‌کنند اما این گرانی‌ها طاقت‌فرسا هستند، خاطرنشان کرد: برای سامان بخشیدن به این وضعیت ضروری است مسئولان نظام این شرایطی را که برای اقشار کم درآمد به‌وجود آمده به صورت جدی مورد توجه قرار دهند و برای حل آن راه کار منطقی ارائه کنند.

مظفری گفت: گرانی‌های اخیر که هر بار به سراغ یک کالا می‌رود امروز به اصلی‌ترین دغدغه مردم تبدیل شده که مسئولان باید بدانند مهار این گرانی‌ها و همچنین تلاش برای ساماندهی وضعیت معیشتی مردم نماد عینی حماسه اقتصادی است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: لازمه خروج از شرایط کنونی این است که مسئولان به دور از شعارزدگی و تنها در راستای عملی‌کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری وارد میدان شده و تا رساندن کشور به جایگاه بهتر به‌ویژه در دو بخش اقتصادی و سیاسی لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست بر ندارند.

مظفری تأکید کرد: بی‌ثباتی در قیمت‌ها یکی از مهم‌ترین خواسته‌های دشمنان نظام برای القای ناامیدی در بین مردم است.

انتهای پیام/87001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول