اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

امروز کشور آرام است/ جایگاه روحانیت تضعیف نشود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز کشور ما به برکت خون شهدا آرام است و همه ما وظیفه داریم، قدردان بوده و وحدت داشته باشیم.

امروز کشور آرام است/ جایگاه روحانیت تضعیف نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، سردار روح‌الله نوری در جمع اقشار مختلف مردم این شهرستان اظهار داشت: همه وظیفه داریم گفتمان ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهیم که یک مورد آن حماسه سیاسی و حضور حداکثری در پای صندوق‌های أخذ رأی و انتخاب فرد اصلح از بین هشت کاندیدایی است که شورای نگهبان صلاحیت این افراد را احراز کرده است.

وی با بیان اینکه نظر هر فرد برای خودش محترم است و می‌تواند بر اساس نظر و رأی خود انتخاب کند و اگر نتوانست از علما و دیگر معتمدان سئوال کند، تصریح کرد: وظیفه و کار سپاه و بسیج دفاع از آرمان و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است نه باند بازی و جناح بازی و باید هوشیار باشیم و زیر پرچم هیچ کسی نرویم.

وی افزود: بعد از جنگ جهانی ظهور دو تمدن غرب و شرق به مدت 50 سال بدون درگیری بود و اگر هم درگیری بود به وسیله عوامل آنها جنگ نیابتی بود، زیرا دو پیمان نظامی ناتو با هم تشکیل داده بودند، آمریکا و پیمان ورشو «شوروی» هم‌پیمان با ناتوی ایران بود که پشتیبانی‌های صلح اسرائیل، طرفداران صلح بین فلسطین و اعراب و کشور ایران به عنوان ژاندارم منطقه و عربستان قدرت اقتصادی بود.

نوری بیان داشت: در سال 57 با رهبری‌های حکیمانه حضرت امام (ره) و همت مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی این حلقه جدا شد و ملت ایران شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و شعار نه شرقی نه غربی را سر دادند و از آن تاریخ به بعد بود که همه دنیا دست به دست هم دادند تا ایران را مجددا جزو آن اتحاد ببرند، اما تاکنون موفق نشدند.

وی عنوان کرد: حتی با کودتا، تفکر مارکیست‌ها، کمونیست‌ها، سرمایه‌داری، جنگ، ترور و...، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و ملت ایران به خوبی همه عرصه‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و با آگاهی و بصیرت تمام از امام، اسلام و انقلاب اسلامی حمایت کرد و امروز هم پشت سر ولی فقیه حرکت می‌کند و از مسیر اصلی که آرمان و ارزش‌های والای اسلامی و ولایت فقیه است، خارج نمی‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در طول چند سال انقلاب اسلامی به ویژه در چند سال اخیر فتنه‌های زیادی را علم کردند، انحراف به وجود آوردند، اما مردم با هوشیاری و بصیرت از همه عرصه‌ها به خوبی عبور کردند، باز هم دشمن ساکت ننشست و جنگ‌های داخلی در منطقه در لبنان، سوریه، عراق، جنگ علیه ملت‌ها به راه انداخت که با تلفات سنگین و خسارات فراوان شکست خوردند.

نوری خاطر نشان کرد: امروز دشمن خود را در سوریه متمرکز کرده و به وسیله حاکمان عرب وابسته به آمریکا تلاش می‌کند تا موفق شود، اما به برکت نظام جمهوری اسلامی و دعای مردم شکست خوردند.

وی خطاب به مسئولان کشور گفت: مواظب باشیم از مسیر اصلی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خارج نشویم، اگر شعار می‌دهیم، عمل کنیم، نه اینکه سهل‌انگاری و کم‌کاری کنیم، از هدف اصلی خود خارج نشویم و در هر پست و مقامی هستیم، باید مراقب زیر مجموعه خود باشیم.

نوری بیان داشت: باید رابطه بازی و رانت‌خواری و سوء مدیریت را برطرف و در مسیری که ثمره خون هزاران شهید است، استقامت و پایمردی و مقاومت مردم ایران اسلامی حرکت کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز کشور ما به برکت خون شهدا آرام است و همه ما وظیفه داریم، قدردان باشیم و وحدت داشته باشیم.

نوری خاطر نشان کرد: باید مراقب باشیم، جایگاه روحانیت تضعیف نشود، زیرا تضعیف جایگاه روحانیت مساوی با تضعیف انقلاب و ملت ایران است و بدانید هر آنچه را که ما به دست آوردیم به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است.

وی خاطر نشان کرد: باید در انتخابات حضوری فعال و گسترده داشته باشیم و مردم را نیز دعوت کنیم که در این حماسه سیاسی شرکت کنند و حضور فرد فرد ما در انتخابات و رأی ما رأی به اقتدار اسلام و شهدا است.

انتهای پیام/80022/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول