اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

مردم کهگیلویه و بویراحمد رکوردشکن حماسه سیاسی در کشور می‌شوند

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: مردم این استان در روز 24 خرداد امسال همانند چندین انتخابات گذشته رکوردشکن در خلق حماسه می‌شوند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد رکوردشکن حماسه سیاسی در کشور می‌شوند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: از شواهد و قرائن پیدا است که مردم در آمادگی کامل برای خلق حماسه‌ای سیاسی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: مردم استان با روحیه انقلابی که آن را حفظ کرده‌اند در حماسه سیاسی چند روز آینده شرکت می‌کنند.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در انتخابات‌های گذشته مردم استان کهگیلویه و بویراحمد رکورد حضور را به نام خود ثبت کردند و در این انتخابات هم به فراخوان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم خلق حماسه‌ای دیگر پاسخ ولایتمدارانه خواهند داد.

بزرگواری با بیان مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف و محرومیتی که بر پیشانی این استان همیشه نقش بسته است، عنوان کرد: کارهای بزرگی در طول عمر با برکت انقلاب در این استان شده اما از استان‌های دیگر به نسبت توسعه عقب‌تر هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم استان ما در انتخاب اصلح برای توسعه استان خود درنگ نخواهند کرد و تنها با چنین انتخابی است که می‌توان طعم عدالت را برای پیشرفت در استان چشید.

بزرگواری با بیان ویژگی‌های یک نامزد اصلح انتخاباتی گفت: هر چه تاکنون ضربه به ما وارد شده به خاطر زاویه‌دار بودن عده‌ای با ولایت بوده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر رؤسای جمهور در عمل به همه فرامین رهبر معظم انقلاب عمل می‌کردند تاکنون پیچ‌ها و مسیرهای سخت را بدون کمترین هزینه پشت سر گذاشته بودیم.

وی تصریح کرد: تدین و مردم‌باوری دو اصل دیگر و مهمی است که یک رئیس‌جمهور باید به آن متعهد باشد و با ایمان راستین به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم خصوصاً در مناطق محرومی چون کهگیلویه و بویراحمد باشد.

انتهای پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول