اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

روحانیت دشمنان داخلی و خارجی را به مردم معرفی کنند

معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به دلیل حساس بودن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، ضرورت دارد تا روحانیت دشمنان داخلی و خارجی را به مردم بشناسانند و دلایل دشمنی آنها را برملا کنند.

روحانیت دشمنان داخلی و خارجی را به مردم معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر امروز در گردهمایی بزرگ مبلغان استان یزد با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور اظهار داشت: این انتخابات برای دوست و دشمن مهم است و اگر با مشارکت حداکثری برگزار شود، دوستان نظام امیدوار و دشمنان ما ناامید خواهند شد.

وی با اشاره به مناسبت‌های مهم خرداد ماه عنوان کرد: مراسم اعتکاف، ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، سالروز شکست حصر آبادان و انتخابات از مناسبت‌های مهم خرداد ماه است و روحانیون باید از این فرصت‌ها استفاده کنند.

کارگر بر استفاده روحانیت از فرصت‌های یاد شده برای تبیین اهداف انقلاب و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تاکید کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: روحانیون، مبلغین و مبلغه‌های استان در این یک‌ماه فرصت دارند مردم را با تبلیغ و آگاهی بخشی نسبت به دستاوردهای مهم انتخابات، برای شرکت در حماسه‌ای بزرگ آماده کنند.

معاون امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: شعار زیبای رهبر فرزانه انقلاب در نامگذاری سال 92 برای همه مردم کشورمان که پای‌بند نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند، مسئولیت‌آفرین است و مردم همان‌گونه که در پیروزی این انقلاب نقش داشتند در تحکیم نظام هم آماده باشند.

وی اظهار داشت: هر چند دشواری‌هایی وجود دارد اما نباید این دشواری‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل و باعث شادی دشمنان شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: در این زمان، ائمه جماعات و مبلغان باید پایگاه ارزشی و اعتقادی مردم را با تبلیغ دین محکم کنند.

حجت‌الاسلام محمد نبی‌زاده اظهار داشت: تهدیدات دشمن در هر زمان وجود داشته اما اکنون زمان حساس‌تری است و تهدیدهای دشمن رسانه‌ای شده و برد بیشتری دارد به همین دلیل لازم است با تقویت معنویت در میان مردم، این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم.

به گزارش فارس، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز و زکات کشور در حسینیه شهید صدوقی در مسجد حظیره برگزار شد.

انتهای پیام/2464/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول