اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد

تلاش برای استحکام واحدهای مسکونی مناطق کم‌ برخوردار ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: استحکام واحدهای مسکونی مناطق کم ‌برخوردار ارومیه یکی از اولویت‌های اساسی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه است.

تلاش برای استحکام واحدهای مسکونی مناطق کم‌ برخوردار ارومیه

رسول اصغرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیمه کردن 3 هزار واحد مسکونی در مناطق کم‌برخوردار به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است به طوری که در این ارتباط 750 میلیون تومان هزینه می‌شود لیکن اقدام در این زمینه، مقدمه ورود به مباحث بافت فرسوده قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی فوق در مقابل حوادث غیرمترقبه مانند آتش‌سوزی، سیل، زلزله و .. بیمه می‌شوند، افزود: هم‌اکنون در مرحله صدور بیمه‌نامه قرار داریم لیکن امیدوار هستیم همان طور که برنامه‌ریزی شده است امور پیش برود و واحدهای مسکونی به تعداد مصوب از مزایای بیمه بهره‌مند شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر ارومیه رسیدگی به وضعیت مناطق کم‌برخوردار، توسعه امکانات، تسطیح معابر و آسفالت مناطق مختلف شهری به ویژه مناطق کم‌برخوردار را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه دانست و افزود: برای اینکه مشکلات موجود در این قبیل مناطق رفع شود باید اعضای شورای شهر و مردم همدل شده و بسترهای مورد نیاز را در همه زمینه‌ها فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برپایی انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: فارغ از اینکه چه کسی یا چه کسانی در این انتخابات‌ها پیروز می‌شوند، نفس عمل و حضور مهم است بنابراین باید تلاش کنیم اقشار مختلف جامعه پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

اصغرزاده با خطاب قرار دادن رسانه‌های جمعی اظهار داشت: باید فعالان این عرصه نهایت تلاش خود را بکنند تا اگر کسی به خاطر عملکرد یک نفر از نظام دلزده شده است در حوزه‌های اخذ رای حاضر شده و عملکرد یک نفر را به حساب نظام نگذارند و با آرمان‌های امام و انقلاب آشتی کنند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول