اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد

باز‌سازی 500 واحد مسکونی در روستا‌های ورزقان توسط اصفهان / 95 درصد پیشرفت فیزیکی

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باز‌سازی 500 واحد مسکونی در روستا‌های شهرستان ورزقان به اصفهان واگذار شده بود که 420 مورد از این واحد‌ها احداثی و 80 واحد مسکونی دیگر نیز تعمیری بوده است.

باز‌سازی 500 واحد مسکونی در روستا‌های ورزقان توسط اصفهان / 95 درصد پیشرفت فیزیکی

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه به دنبال وقوع زلزله‌ای در مرداد ماه سال گذشته در استان آذربایجان شرقی، اصفهان در بخش کمک‌رسانی، امداد و نجات در این منطقه وارد شد، اظهار کرد: همچنین پس از این موضوع اصفهان در شهریور سال گذشته برای باز‌سازی این منطقه فعال شد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در شهریور سال گذشته سه ستاد باز‌سازی در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی تشکیل داد، اضافه کرد: یکی از این ستاد‌ها در شهرستان اهر راه‌اندازی شده بود که با تشکیل این ستاد 100 واحد مسکونی در روستا‌های این شهرستان باز‌سازی شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه این 100 واحد به صورت 100 درصد در روستا‌های شهرستان اهر مورد باز‌سازی قرار گرفت و به ساکنان این روستا‌ها تحویل داده شد، تصریح کرد: همچنین در شهریور سال گذشته دو ستاد شهری و روستایی نیز برای باز‌سازی واحد‌های مسکونی در شهرستان ورزقان نیز راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از این ستاد‌ها در شهر ورزقان و ستاد دیگر نیز در روستا‌های مهترلو، علی‌آباد و نصیر‌آباد راه‌اندازی شده است، ادامه داد: این ستاد‌ها به بنیاد مسکن اختصاص دارد و عوامل اجرایی این ستاد از چهارم شهریور سال گذشته تاکنون در این منطقه مستقر شده‌اند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه در حال حاضر اصفهان رتبه نخست را در راستای باز‌سازی مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی در سطح کشور دارد، تاکید کرد: باز‌سازی 500 واحد مسکونی در روستا‌های شهرستان ورزقان به اصفهان واگذار شده بود که 420 مورد از این واحد‌ها احداثی و 80 واحد مسکونی دیگر نیز تعمیری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر باز‌سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌های شهرستان ورزقان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در حال حاضر اکثر این واحد‌ها احداث و تعمیر شده و به ساکنان موجود در این روستا‌ها تحویل داده شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر تنها تعدادی از این واحد‌ها هنوز برای تحویل به ساکنان موجود در این روستا‌ها آماده نشده که در آینده‌ای نزدیک تکمیل و تحویل صاحبان آن می‌شود.

انتهای پیام/63004/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول