اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد

باز‌سازی 1800 واحد مسکونی در شهر ورزقان توسط اصفهان

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باز‌سازی و تعمیر یک‌هزار و 781 واحد مسکونی نیز در شهر ورزقان به عهده اصفهان قرار دارد.

باز‌سازی 1800 واحد مسکونی در شهر ورزقان توسط اصفهان

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان رتبه نخست را در راستای باز‌سازی مناطق زلزله‌زده شهرستان ورزقان در سطح کشور دارد، اظهار کرد: اصفهان با دو ستاد در شهر و روستا‌های ورزقان و با استفاده از 20 نیروی تخصصی عملیات باز‌سازی منطقه زلزله‌زده شهرستان ورزقان را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه استان اصفهان باز‌سازی 500 واحد مسکونی را در روستا‌های شهرستان ورزقان به عهده داشته است، اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از این واحد‌ها راه‌اندازی شده است و احداث و راه‌اندازی تعداد دیگری از این واحد‌ها به سرعت دنبال می‌شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه احداث و تعمیر واحد‌های مسکونی این روستا‌ها پیشرفت 95 درصدی دارد، تصریح کرد: در روستای مهترلو در شهرستان ورزقان نیز باز‌سازی یک مسجد و احداث یک خانه بهداشت نیز به استان اصفهان واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه خیران شهرستان کاشان برای باز‌سازی این مسجد و خانه بهداشت کمک کرده‌اند، ادامه داد: خانه بهداشت این روستا 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مسجد این روستا نیز در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

شیشه‌فروش با بیان اینکه همچنین باز‌سازی و تعمیر یک‌هزار و 781 واحد مسکونی نیز در شهر ورزقان به عهده اصفهان قرار دارد، تاکید کرد: 816 مورد از این واحد‌ها تعمیری است که تعمیر این واحد‌ها 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با تاکید بر اینکه 965 مورد از این واحد‌ها نیز از واحد‌های احداثی است که احداث این واحد‌ها نیز 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این واحد‌ها در مرحله سقف و دیوار‌چینی قرار دارند و در آینده‌ای نزدیک نیز واحد‌های احداثی در شهر ورزقان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کل پروژه‌هایی که در شهر ورزقان توسط اصفهان تعمیر و باز‌سازی می‌شود، 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول