اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط گروه مهندسی خلیج فارس

ندسا در مناطق زمین‌لرزه بوشهر مسجد و واحد مسکونی می‌سازد‌

نیروی دریایی سپاه عملیات ساخت پنج مسجد و 20 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر را آغاز کرد

ندسا در مناطق زمین‌لرزه بوشهر مسجد و واحد مسکونی می‌سازد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه مستقر با حضور دریادار دوم پاسدار علی رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و آیت‌الله صفایی‌بوشهری امام جمعه بوشهر، نیروی دریایی سپاه کار ساخت و ساز خود در مناطق زلزله استان بوشهر را با عملیات احداث پنج مسجد و 20 واحد مسکونی، آغاز کرد.

این گزارش می‌افزاید: در مراسم کلنگ زنی و آغاز به کار احداث این پروژه‌های عمرانی در منطقه شُنبه و طسوج، سردار رزمجو فرمانده منطقه دوم ندسا، گزارشی از عملکرد نیروی دریایی سپاه در کمک رسانی به زلزله زدگان منطقه، ارائه کرد و گفت: منطقه دوم ندسا همچنان که در لحظات اولیه پس از وقوع زلزله جزو نخستین گروه‌های امداد رسانی بود که به کمک آسیب دیدگان و زلزله زدگان شتافت، کار امداد رسانی را همگام با سایر بخش‌ها ادامه داده است.

وی افزود: اکنون که تقریبا کار آواربرداری‌ها به سرانجام رسیده است، این نیرو در کمک به مردم منطقه، کار ساخت 5 مسجد و 20 واحد مسکونی را آغاز می‌کند و به عنایت خدا، در زمان تعیین شده، این واحدها را به اتمام خواهیم رساند و برای بهره‌برداری در اختیار ساکنان مناطق زلزله زده  قرار خواهیم داد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر نیز طی سخنانی از کمک، ‌همراهی و همکاری شایسته نیروی دریایی سپاه در کاستن از آلام زلزله زدگان و بازسازی مناطق ویران شده و آسیب دیده،‌ تشکر و اظهار امیدواری کرد که این اقدامات در ادامه سایر فعالیت‌هایی که نهادهای ذی‌ربط در حال انجام آن هستند، خانه‌های خراب شده و آسیب دیده بهتر از قبل ساخته شده و اهالی این مناطق بتوانند زندگی عادی خود را در شرایط بهتری دنبال کنند.

گفتنی است که گروه مهندسی خلیج فارس از طرف نیروی دریایی سپاه مأمور ساخت این واحدها است و در طول مدت تعیین شده تلاش خواهد شد تا با بهره‌گیری از تجربیات و همچنین مصالح کیفی و اصول مستحکم سازی،‌ ساختمان‌های مقاوم و مناسبی به بهره برداران تحویل داده شود.

انتهای پیام/2310/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول